effen voorstellen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen effen voorstellen

• Maker
    Discussie
  • hallo porsche liefhebbers,

ik kijk al regelmatig mee met jullie.
    ik ben ronald v koot
    38 jaar oud ben getrouwd en heb een tweeling(jongens)
    ik ben autobekleder van beroep.
    omdat ooit in 1962 mijn vader is begonnen in Den haag om het vak te leren.
    van misschien wel de beste autobeklederij ooit.
    ik ben dus letterlijk tussen de auto geboren.
    ik ben dan ook in het vak gerold en heb 16 jaar met mijn vader mogen samen werken.
    helaas leeft mijn vader niet meer door de verschrikkelijke k ziekte.
    ik ben daarna voor mezelf op nieuw begonnen en doe heel veel porsche.
    heb sinds 2004 ook een aardige naam opgebouwd.
    en ben druk aan het sparen voor mijn eerste porsche.
    en dat zal dan toch echt een klassieker worden.
    mochten er mensen zijn met interieur vragen,ook voor de cabrio of targa.
    stel ze gewoon aan me misschein kan ik je helpen.

groet ronald v koot
    😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Wim

IKKE 😆 en die kwaliteit.

tja maar de vraag is wie wil er rr leer in zijn porsche 😳

Wim

Vandaar ik mijn Duits leder laten vervangen heb voor een kwalitatief betere soort als board karton.

hier bij dan mijn reactie,

tja ik merk de laatste tijd wel dat vaak de boxster,997,996 veel slijtage hebben bij de instapkanten.
            dit komt omdat de zijwangen wat dieper zijn geworden,waardoor je er altijd overheen wrijft en dit de kale plekken op leverd.
            nu zijn er div middelen op de markt om het in te kleuren,
            maar leer is en blijft een natuurproduct.
            en in de porieen zit altijd vuil en vet.
            waardoor het nooit voor een lange levensduur blijft zitten.
            de enige goede remedie is om de delen te vernieuwen.

en tja de kwaliteit van het leer is getest en gezicht voor de auto industrie.