efkens voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! efkens voorstellen

• Maker
    Discussie

• tom

dag iedereen , ik ben tom en heb een 911 sc die ik toch al een 10 jaar in mijn bezit heb . mijn liefde voor de 911 begon toen ik nog een klein manneke was ( 7 jaar ) . ik mocht eens meerijden met een 911 en heb toen de microbe te pakken gekregen . en 10 jaar geleden was het zoverik kreeg de kans om een aan te schaffen . grt tom hier een foto van de porsche
      landermetporche_46.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Welkom op het Porsche forum. :drink:

tom

bedankt iedereen voor de toffe berichtjes . ik zal de sc zeker en vast koesteren 😆

XXX

Welkom Tom, frisse verschijning uw rode SC :up:

Welkom en een hele mooie kleur!!! :respect2:

welkom
                met de mooie Porsche !
                :drink:

Wim

Welkom op het forum Tom. :up:

Welkom Tom en een mooie P heb je daar :up:

Welkom Tom,
                      Hopelijk krijg je jouw elfe snel weer aan de praat.

Welkom Tom, prachtige P.

Welkom Tom met jou mooie 911 :drink: nog vele km tjes plezier gewenst

welkom :up: je hebt ‘m inderdaad laag bij de grond liggen :coolness: :up: :up:

Low driver !!!

welkom Tom,
                                was ik 10 jaar terug ook al maar zo slim geweest om er ééntje te kopen, met de stijgende prijzen ziet het er immers niet naar uit dat ik nog een extra 911 luchtgekoeld in topconditie zal kunnen aanschaffen, de prijzen zijn sindsdien bijna verdubbeld :bounce:
                                btw nice drive heb je daar staan :drink:

Welkom

Leuke velgskes :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.