Einde 24 uur Porsche LMP1………en einde DTM ?

Home Forum Porsche Talk Einde 24 uur Porsche LMP1………en einde DTM ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • +1 Geluid valt niet te compenseren. Zelfs nog NIET met blote pitspoezen die ze vooraan op de auto’s vastbinden tijdens de race !

Geluid valt niet te compenseren :mrgreen: Die karren zoemen als vervelende muggen!

We zaten gisteren op een restaurant-terras te eten hier in Laigueglia (I) toen er een duo muzikanten een paar Spaanse hits kwam naspelen. Achteraf kwamen ze met de hoed rond. Maar ik had hen alleen geld toegestopt als ze niet hadden gespeeld. Ik heb een bloedhekel aan Spaanse muziek. Anders zat ik nu wel in Spanje en niet hier. :popcorn:

S2

Nice, dan ben ik de enige supporter voor Porsche in de Formule E 🙂

Neen, serieus, de Formule E is best wel spannend als je het volgt.
          Stratencircuits: check!
          Spectaculaire wagenwissel in het midden: check!
          Je kan perfect volgen wie alles aan het geven is en wie spaart om een ronde later te kunnen pitten, en dus in het 2de gedeelte meer batterij heeft.
          Inhaalpogingen bij de vleet.
          Het publiek kan de beste / spectulairste rijder belonen met een extra fan boost.

Enkel het geluid is misschien minder, maar dat wordt wel gecompenseerd door de rest.

Ik versta dat sommigen hier vastklampen aan de fossiele brandstoffen, ik ook, maar ik ben wel ruimdenkend genoeg om ook andere technologiën een kans te geven. Afschieten is weel heel makkelijk.

idem ditto Vandamme !

123

Geen kat die zal kijken naar Porsche in Formule E
                Want Formule E is gewoon niet watchable.

Af en toe per ongeluk zap ik op zoeen FE wedstrijd, en het duurt altijd een halve minuuut voor ik door heb wat er precies aan de hand is.

Ik zit daar dan :wtf: 😕 :salut: ik ga :driver: in mijne luide zuipende maar echte auto.

We zullen zien hoe het volgend jaar in GTE gaat. Als ze dan alles winnen ben ik die LMP alweer vergeten.
                  Formule E, no comment 😉

Ze gaan dus inderdaad weg.

http://www.fiawec.com/en/news/wec-statement-on-the-departure-of-porsche-from-lmp1/5324

Ik kan hier een scheldtirade afsteken die 180 regels lang is. Maar ik hou het kort…. FOKKINGKUTWANKERS!!!! :bounce:

En ook einde DTM in zicht…RIP autosport…

john-wayne-straight-thatll-be-the-day.jpg

XXX

Binnen afzienbare tijd moeten de motoren uit onze oudjes en alles vervangen door een stel batterijen :bounce:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.