Einde van een tijdperk

Home Forum Zeverhoekje Einde van een tijdperk

• Maker
    Discussie
  • Mijn GT3 is niet langer de mijne. Hij is terug naar Nederland.
    Hij is wel terug naar 100 % origineel gegaan, dus nogal wat mooie onderdelen liggen hier te wachten op een volgende liefhebber.
    Waaronder de 4 Alpine speakers :music: specifiek voor de 996 986, 4 stuks, ook nog een Becker Trafic Pro high speed met alle nodige onderdelen en cd’s.
    Zoals velen weten heb ik wat gespeeld met wat sets spoorverbreders, dus ook beschikbaar de 5 mm, 2 x 15 mm, 17 mm.
    Ook de mooie 2 delige BBS sport design velgen zijn er + banden 285/30 ZR18 Toyo R888.
    Heb ook nog een maathoes voor binnen gebruik in bordeaux rood met Porsche logo.
    Verder ook nog een lucht filter, lucht massa meters, …….
    Ik zal wanneer ik een der volgende dagen wat tijd heb alles eens plaatsen met prijzen en foto’s.
    Zo volg ik toch ook nog de forum regels 😳

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Ok Floere.
      Ik ben van Geel, extra info via pb.

OK Ghost, hou de 15 mm spacers van gemballa maar opzij voor mij.
        Waar woon je? Afhaling zal voor na de feestdagen zijn.
        Grts floere.

Passen mag iedereen komen doen zolang de spacers er zijn.
          Kopen kan alleen de eerste die er om komt 😀

@floere
          , deepee beantwoorde uw vraag al correct :first:

heeft de floere hier dan weer FF chance zeg :up:

Mijne staat met 15mm nagenoeg perfect zonder te raken :salut: :salut: :salut:

Op de Murano 964 spoorverbreders geprobeerd van 20mm :first:
                Echter, ze raken 😥
                Stond wel dik op zijn poten :coolness:

Voor:

20151110_154733-2-2-3.jpg

Na:

20151110_154744-2-2-3.jpg

Zou nu graag es proberen met 15mm :think:

Edit: sinds Windows10 slaag ik er niet meer in om foto’s correct gepositioneerd te plaatsen. Als iemand een work-around heeft hou ik me aanbevolen.

dan heb je die met tapeinden nodig Foere, verbreders met alleen gaten er in laten onvoldoende spoed over op je bouten om je velgen nog veilig vast te zetten.

Hey Ghost, ik rij met 964C2 van 92 met cup velgen en wil deze wat naar buiten brengen.( worden vastgezet met moeren)
                    welke spacers kunnen hierop passen?
                    Grts floere.

?

DSC02920.JPG

DSC02919.JPG
                        Maat hoes met porsche logo.
                        Voor 996 met spoiler. Komt van Carnewall, dus zo mooi als origineel :up:

Speakers zijn gereserveerd.
                          Spacers 17 mm ook.

[quote=”Ghost” post=224456]Ik heb verschillende spacers.
                            5 mm origineel porsche met langere borg schroeven voor remschijven € 50

20151217_165643(0).jpg

15 mm € 75

20151217_165623.jpg

15 mm Gemballa met tapeinden en moeren, korte bouten zijn er ook bij € 125

20151217_165718.jpg

17 mm met tapeinden en moeren, korte bouten zijn er ook bij € 125

20151217_165711.jpg

20151217_165725.jpg
                            [/quote]

Attachments:
                            • 20151217_165718-2.jpg

Thanks Deepee!Floere.

Zal morgen foto’s proberen te verkleinen en plaatsen. Nu andere dingen te doen.

Ik heb verschillende spacers.
                                  5 mm origineel porsche met langere borg schroeven voor remschijven € 50

15 mm € 75

15 mm Gemballa met tapeinden en moeren, korte bouten zijn er ook bij € 125
                                  17 mm met tapeinden en moeren, korte bouten zijn er ook bij € 125

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.