Einde van een tijdperk

Home Forum Zeverhoekje Einde van een tijdperk

• Maker
    Discussie
  • Mijn GT3 is niet langer de mijne. Hij is terug naar Nederland.
    Hij is wel terug naar 100 % origineel gegaan, dus nogal wat mooie onderdelen liggen hier te wachten op een volgende liefhebber.
    Waaronder de 4 Alpine speakers :music: specifiek voor de 996 986, 4 stuks, ook nog een Becker Trafic Pro high speed met alle nodige onderdelen en cd’s.
    Zoals velen weten heb ik wat gespeeld met wat sets spoorverbreders, dus ook beschikbaar de 5 mm, 2 x 15 mm, 17 mm.
    Ook de mooie 2 delige BBS sport design velgen zijn er + banden 285/30 ZR18 Toyo R888.
    Heb ook nog een maathoes voor binnen gebruik in bordeaux rood met Porsche logo.
    Verder ook nog een lucht filter, lucht massa meters, …….
    Ik zal wanneer ik een der volgende dagen wat tijd heb alles eens plaatsen met prijzen en foto’s.
    Zo volg ik toch ook nog de forum regels 😳

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • [quote=”floere” post=224383]Hey Ghost, passen de spoorverbreders op andere modellen?
      vb: 944/964.
      Floere.[/quote]

normaal wel, zeker als het modellen zijn met centreerring en -gat. alleen zet je ze op een 996 vast met korte bouten en moet dat op een 944 en 964 met moeren gebeuren.

996/986__________________________________944/964

[quote=”bzguy” post=224369]Dus : als ik het goed begrijp : alles wat ingeschreven is in 2015 en ingeschreven blijft, daarvoor geldt de oude wegenbelasting nog ?

Zolang je ‘m niet uitschrijft dus ?!

Sorry voor het off topic 😉 ![/quote]

Is HIER toch nog eens uitgelegd geweest. :engeltje:

Hey Ghost, passen de spoorverbreders op andere modellen?
          vb: 944/964.
          Floere.

Dus : als ik het goed begrijp : alles wat ingeschreven is in 2015 en ingeschreven blijft, daarvoor geldt de oude wegenbelasting nog ?

Zolang je ‘m niet uitschrijft dus ?!

Sorry voor het off topic 😉 !

Bzguy,
              betreft : wagen uitschrijven in de winter.
              ik vrees dat je daar volgend jaar niet veel meer mee gaat uitsparen !
              Om het voorbeeld van een 993 te geven : als je die dit jaar hebt uitgeschreven en volgend jaar terug inschrijft, dan zul je ongeveer 2300 euro VB betalen (nieuwe wet Turtelboom) , waar je, in geval je hem na een 6-tal maanden terug uitschrijft, 1150 euro van terugkrijgt . Maar je hebt dan toch nog altijd 1150 euro VB betaald voor 6 maanden; Beter kun je hem nog dit jaar teruginschrijven, dan blijft de VB ongev. 1500 euro (+ indexaanpassingen) ieder jaar. De wagen moet dan wel permanent ingeschreven blijven.

Jammer om ‘m te moeten zien gaan, maar kan je beslissing ergens wel begrijpen.

Wat ik -om de staat niet teveel cadeaus te geven- i mijn vrijetijdswagens in de winter uitschrijven, spaart een serieuze slok op een borrel 🙂

F

Proficiat met de verkoop William maar hopelijk verdwijn je daarmee niet uit het forum :what:

PDS

Proficiat Ghost !

Tijd voor wat nieuws :up:

Deepee je blijft welkom. Anderen ook natuurlijk.
                      Ik heb super leuke momenten beleeft met de Porsche forum groep.
                      Ik hoop dat ik jullie allemaal nog wel eens kan terug zien.
                      Echter zal een andere Porsche er niet direct komen.
                      Ik heb ook nog andere dingen te koop staan.
                      Het is echt stoppen met belasting en taksen betalen voor dingen die ik niet genoeg gebruik.
                      Als mijn vrachtwagen ook nog weg gaat komt er wellicht een Ford 😳 :happy: Ranger Wildtrack 2016 in de plaats komen zodat ik nog on track geraak met mijn Focus RS die ook zijn plaat zal kwijtraken 😉

ik heb interesse in de 4 alpine speakers …. en ben ook reuze benieuwd naar de verdere plannen. dat horen we dan wel als ik nog eens op bezoek kom.

Ik wist dat je wel afstand kon nemen maar boel patat en weg….
                          Benieuwd naar eventuele opvolging of is het het einde vh Porsche tijdperk?

XXX

Proficiat met de verkoop, want brengt de toekomst???? :popcorn:

is het P hoofdstuk/tijdperk afgesloten of heb je gewoon de deze weggedaan om te voorkomen dat onze politiekers hun rekeningen in balans zouden krijgen :respekt:

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.