Einde van Moderatorschap

Home Forum Porscheforum mededelingen Einde van Moderatorschap

• Maker
    Discussie

• Wim

Geachte leden.

Na overleg met David wil ik jullie mededelen dat ik na vele jaren het moderatorschap uitgeoefend te hebben dit per 10-01-2016 ga beëindigen.

De reden hiervan is de drukte die ik op dit moment zakelijk en prive heb.
      Zakelijk: door druk met de zaak van Timo en kapsalon van mijn vrouw.
      Prive: door de gezondheid va mijn demente moeder die in een tehuis zit en de gezondheid op dit moment kritiek is, en dus veel mantelzorg moet toepassen.

Dus dit neemt zoveel van mijn tijd in beslag dat als ik ‘s middags of ‘s avonds thuis kom weer achter het scherm kan om alles te lezen, corrigeren en goed keuren van posten, in plaats van even lekker onderuit met een drankje naast het vrouwtje te kunnen gaan zitten.

Het is niet zo dat ik hier niet meer zal vertoeven, en /of geen hulp meer zal bieden aan forumleden als dit in mijn mogelijkheid ligt, maar zal een stuk minder aanwezig zijn.

Mocht iemand zich geroepen voelen om mijn taak over te nemen, gelieve zich dan met David in contact te stellen.

Grtz, Wim.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
      • Beste Wim, zoals eerder gezegd, bedankt voor de jaren inzet als moderator… we hebben je nu de rang ‘forumguru’ gegeven als dank voor je inzet, waarvan we weten dat die zelfs na het moderatorschap zichtbaar zal blijven. Voor de mensen die niet met de term ‘Guru’ vertrouwd zijn is hier de verklaring:

[i][u][b]Guru.
        Een deskundige die optreedt als een kennisbron voor anderen en die meestal wordt aanbeden door de mensen wier problemen hij of zij oplost.[/b][/u][/i] :up:

Ik kan je alleen maar bedanken. :salut:

Bedankt voor de moeite Wim!

PDS

PVDW full moderator ? :popcorn:

Nope. Deepee is niet zo snel en zou ik aangekondigd hebben als eigenaar van de grootste verzameling “natuur”foto’s in de Porschewereld…. :coolness:
                En wandelende auto encyclopedie….

[quote=”Harley G” post=226106] Hij wordt in de race scene ook wel de Belgische STIG genoemd maar dan nog sneller dan die van TOP GEAR[/quote]

<> Deepee

Met alle respect he :engeltje: :hail: :drink: :first:

Ps: bij CUP denk Deepee wel aan Pamela EN Lesly-A hoor :engeltje:

Deepee??? :up: :up: :up:

Inderdaad. Een derde moderator was al geen overbodige luxe geweest. Ik heb echter al horen ronken dat er een nieuwe moderator onderweg is. Hij wordt in de race scene ook wel de Belgische STIG genoemd maar dan nog sneller dan die van TOP GEAR.
                      Multitasken kan hij alleen met een stuur in zijn handen. :driver: Bij het woord CUP denkt hij spontaan aan CUP 1 velgen wanneer een normale man dan aan Pamela A of Lesly Ann denkt…
                      Slapen doet hij niet. Drinken: enkel 98 en als het niet anders kan 95 waarna een Kerosene kuur zal volgen.
                      Maar hij mag zich natuurlijk ook netjes voorstellen zoals het hier op het forum betaamt! :up:

Wim

[quote=”Harley G” post=226103]Nope! Er is al een nieuwe op komst! :first:[/quote]

Dat zou fantastisch zijn voor je. :up: :up:

Wim

@PDS, heb je goed opgelet. 😉

Maar voor Harley erbij kwam heb ik het ook een hele tijdje alleen gedaan,en soms met hulp van David als ik er even niet was.
                          En dit is eigenlijk niet te doen.

Dus als er iemand wat vrije tijd over heeft en hier veel vertoefd laat hem (Harley) dan niet te lang alleen modereren. :what:

Want eigenlijk is met de vakantie periodes, weekenden dat iemand weg is of andere omstandigheden, is 2 man eigelijk nog te weinig.
                          Meeste forums hebben zo’n 4 mods die in actief zijn. 💡

Nope! Er is al een nieuwe op komst! :first:

PDS

Als ik het goed begrijp hebben we dus vanaf volgende week maar één mod ? Ocharme HarleyG 😐

@Sensa, hoe nobel de bedoeling ook mag wezen…..ik voel er mij ongemakkelijk bij.
                                Een moderator dient voorgetrokken worden tov andere forummers. Wij zijn ook niet meer als een “gewone” forummer.
                                Ja, we hebben enkele knopjes meer waarmee we posts kunnen goedkeuren, verplaatsen of aanpassen. Voor de rest moeten wat meer lezen, voor de 100ste (voor Wim wellicht de 100000000ste) keer nieuwe posters er op wijzen dat ze hun deftig dienen voor te stellen en nog wat andere dingetjes. :censored:
                                Als ik naar een bijeenkomst ga of aan een rit deelneem, is dat omdat ik graag andere Porscheliefhebbers ontmoet, graag naar hun mooie Porsche’s kijk (en soms naar hun vrouw) en dan betaal ik met plezier mijn drankje zelf en betaal ik met plezier een bijdrage voor deelname aan een rit. Dat is mijn natuur.
                                Als ik de dingen rationeel bekijk dan bestaat er ook een kans dat er vroeg of laat strubbelingen kunnen optreden (kan me wel een aantal scenario’s bedenken). Bijkomend vind ik dat iemand die moderator wil zijn, dit moet doen voor het forum en niet voor de gratis voordelen.
                                Ik betaal ook netjes voor mijn nummerplaathouders, stickers en lanyards, hoor! Vind ik niet meer dan normaal.

En nu terug naar Wim omdat ik zijn topic aan het bevuilen ben. Ik ken Wim nog niet zo goed maar ik ben er zeker van dat hij dit ook niet hoeft. Wim zal hier nog steeds zoveel mogelijk mensen helpen maar dan met 2 knopjes minder. :coolness:
                                Nu zaterdag staat hij ook zonder probleem klaar om met mij eventjes naar een garage te gaan kijken. Faut le faire ,n ‘est-ce pas?
                                DIKKE MERCI WIM!!

Wim

Ik dank jullie allen voor deze warme woorden :respect2: en je zou er bijna emotioneel van worden.

Heb het modereren altijd zeer graag gedaan, maar werd echt teveel op het laatst door tijdsgebrek. 😳
                                  Ik blijf hier natuurlijk hangen, en zal zo veel mogelijk forumleden blijven informeren en/of helpen als dit in mijn kennis ligt. 😉

Nogmaals allen hartelijk bedankt voor deze leuke reacties. :up:

:first: :first: :first: :respekt: :respekt: :respekt:

Ik vind dit trouwens een heel mooi precedent! Ik vind dat dit een standaard zou moeten zijn voor de (semi-) commerciele evenementen waarvoor hier “reclame” wordt gemaakt.

Eigenaar van het forum (David) en de Mod’s : betalen nikske!

Eigenlijk zouden we dat ook moeten doen voor de drinks of rondritten. Ik schaam mij ondertussen dat Harley G vorige keer mijne warme choco heeft betaald 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.