einde winterrust

Home Forum Porsche Uitstappen einde winterrust

• Maker
    Discussie
  • vandaag roos formulier gehaalt op verzekering en naar Alken nw. platen aangevraagt , maandag kan m’n P-ke weer op de weg na 5 maanden slaap , :relaxman: :relaxman: :happydance: :happydance: laat de meetings maar komen !!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Stilstand is achteruitgang. Rustig warmrijden voor je het weet heb je last van je RMS 😉

Voor jongere auto’s is de omniumverzekering de grootste kost.
        Dus alles stilleggen als je zuinig wil zijn.
        Maar een mooie droge winterdag de P eens kunnen bijhalen is zo een :relaxman:.

[quote=”Funny” post=123486]Ik zou enkel de platen indienen om een stuk verkeersbelasting te recupereren . ;)[/quote]
          ja Bart , dat is bij mij ook de hoofdzaak , wordt al genoeg afgezet door vadertje staat :bounce: :what:

[quote=”WES-RS” post=123439]Dat van op dezelfde naam inschrijven geen nieuwe BIV kost wist ik (duidelijk) niet. Bijgeleerd! :up:
            Ja Mush, ik weet het, als ik er niks van ken, moet ik zwijgen… 😳 ;)[/quote]

Klopt, sterker nog, stel ik verkoop mijn porsche, en na x aantal jaar, x aantal eigenaars koop ik hem terug … Dan betaal je nog altijd geen BIV!

Ik zou enkel de platen indienen om een stuk verkeersbelasting te recupereren . 😉

Heb 3 voerguigen bij dezelfde verz. Mij. ondergebracht. Premie zodanig dat ik geen van deze voertuigen tijdelijk kan stopzetten. Staat in polis. Zou wel kunnen aantonen dat ik er ziek van zou zijn als ik 6 maanden niet met de P zou mogen rijden.
                Dus toch nog mogelijkheden. Heb vroeger de premie voor mijn motor tijdelijk kunnen stopzetten.
                Conclusie: gezond blijven en doorrijden!!!

[quote=”Funny” post=123456]Elke jaar voor de winter denk ik zou ik niet beter mijn plaat binnen dragen !Het zou me heel wat geld besparen maar het komt er nooit van .[/quote]

Hier hetzelfde 😳
                  Ook de platen van de BMW hangen er nog op ook al kan die zeker nooit meer rijden sinds 2 Januari :puke: De brand expert die ik heb aangesteld om mijn zaak te verdedigen vind het een slecht signaal naar de tegenpartij dat ik de plaat eraf haal. Volgende Dinsdag eindelijk eerste expertise.

Wettelijk mag de makelaar de nummerplaten niet in zijn kast bewaren.
                    Wel als de klant een getuigschrift kan binnen brengen dat hij in het ziekenhuis is of tijdelijk (gezondheid) niet mag rijden met de auto.
                    Sommige makelaars doen het wel, maar….

Elke jaar voor de winter denk ik zou ik niet beter mijn plaat binnen dragen !Het zou me heel wat geld besparen maar het komt er nooit van .

XXX

‘t is misschien een betere oplossing dan de motor er uit te zwieren en de platen er op te laten hangen 😳

Veel :driver: plezier

Bij mijn wagens wordt de polis tijdens de wintermaanden gewoon geschorst ! Ik geef als blijk van vertrouwen gewoon mijn nummerplaat in bij de makelaar. Wanneer ik terug wil rijden geeft hij mijn plaat terug en krijg ik een nieuwe groene kaart. Ik die dus +-2.5 jaar met een polis van een normaal volledig jaar.

Dat kost mij niks ! Ik win er zelfs bij want de verzekeringen worden altijd maar een beetje duurder 🙄

[quote=”PatrickB” post=123444]Nummerplaat aanvragen is een 50€ dacht ik, en dan een reproductieplaat aan 20€ is toch net wat meer. :mrgreen:[/quote]
                              hier ist 30 , vorig jaar toch , zal maandag zeker kunnen antwoorden :salut:

PB

Nummerplaat aanvragen is een 50€ dacht ik, en dan een reproductieplaat aan 20€ is toch net wat meer. :mrgreen:

heb 3 autos , porsche staat elk jaar stil van nov tot maart , zijn 5 maanden ,spaar ik toch kleine 1000 euro mee , 600 rijtaks en 300 verzekering , terug in schrijven is 30 euro , vind da toch de moeite 😉

@PVB
                                  als ik toch wil rijden , Z-platen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.