- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 augustus 2006 om 23:16
Ja, eindelijk is het er van gekomen! 😀 D
Het is een SC van 1980. Kleur Mocca. Is erg donkerbruin, maar uit de zon lijkt het zwart. Motor gereviseerd 20.000km geleden. Fuchs 7 en 9 duim. Nieuwe uitlaat en kachelpotten, allemaal RVS. Nieuwe oliedleidingen, remleidingen, schijven, etc… Upgrade hydraulische kettingspanners. Elektrisch schuifdak, ramen en spiegels. Ik ben de eerste nacht 2 maal opgestaan om te zien of ik het niet gedroomd had en er wel daadwerkelijk een 911 bij ons stond, hahaha. Ik voel me net een verliefde puber die het erg vindt om overmorgen afscheid te nemen want dan gaan we met vakantie. Zou dag en nacht met de wagen willen bezig zijn, lol.Ik rijd momenteel nog even met de transitplaten rond, mijn verzekeringsagent heeft me gedekt tot maandagnacht. Moet nog wel heel de gelijkvormigeheidsprocedure doorlopen, maar kan pas op 23/8 bij D’Ieteren terecht. Dat was het even in een peulschil. Vele groetjes van een erg gelukkige eigenaar!
Walter
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.