Eindelijk!!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Eindelijk!!

• Maker
    Discussie
  • Ja, eindelijk is het er van gekomen! 😀 D
    Het is een SC van 1980. Kleur Mocca. Is erg donkerbruin, maar uit de zon lijkt het zwart. Motor gereviseerd 20.000km geleden. Fuchs 7 en 9 duim. Nieuwe uitlaat en kachelpotten, allemaal RVS. Nieuwe oliedleidingen, remleidingen, schijven, etc… Upgrade hydraulische kettingspanners. Elektrisch schuifdak, ramen en spiegels. Ik ben de eerste nacht 2 maal opgestaan om te zien of ik het niet gedroomd had en er wel daadwerkelijk een 911 bij ons stond, hahaha. Ik voel me net een verliefde puber die het erg vindt om overmorgen afscheid te nemen want dan gaan we met vakantie. Zou dag en nacht met de wagen willen bezig zijn, lol.Ik rijd momenteel nog even met de transitplaten rond, mijn verzekeringsagent heeft me gedekt tot maandagnacht. Moet nog wel heel de gelijkvormigeheidsprocedure doorlopen, maar kan pas op 23/8 bij D’Ieteren terecht. Dat was het even in een peulschil. Vele groetjes van een erg gelukkige eigenaar!
    Walter

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Hey Walter,

nog niet op reis vertrokken ?
      Ivm met dat stuur ben ik opgelucht 😉 Was dat een afgrijselijk ding hé, zelden zo een lelijk stuur gezien 😛

Je zal in ieder geval met plezier terug naar huis gaan na de reis denk ik zo.
      Zo een prachtige wagen die thuis op je wacht… 😀

Have fun!

Stefan

Bedankt voor de leuke commentaren. 😀
        Inderdaad Luc, de kinderen zijn er ook dol op. Er moest nog heel wat rondgereden worden om allerlei dingetjes in orde te brengen alvorens we op vakantie vertrekken, en aangezien dit nog even met de transitplaten kon, was de keuze uiteraard snel gemaakt met welke wagen dit zou gebeuren. 😆 Het is een beetje absurd, ik weet het, ik was eigenlijk echt aan vakantie toe, maar nu de Porsche er is, is het voor mij eigenlijk niet echt meer nodig. Ik had net zo graag heel der dagen liggen poetsen en rondtouren, hahaha. Maar dat kan ik het vrouwtje niet aandoen natuurlijk. Enfin, ik ben zelden zo tevreden op vakantie vertrokken.
        Stefan, ander stuur?? Ik veronderstel dat je verder gaat op andere foto’s die ik je persoonlijk had gestuurd alvorens ik de wagen aankocht en niet op de foto’s van de link? Het originele stuur staat er nl. terug in. Dat was trouwens ook een vraag van me aan de verkoper, dat hij dit er terug wilde inzetten. Ik vond het Momo stuurtje dat hij er had ingeplaatst ook afschuwelijk. 😉

Schoon machien en je kinderen vinden het ook zo te zien,

Prachtige wagen zeg !!!! Mooi kleur en toffe combinatie met het interieur.

MOOOOI!!!

CONGRATULATIONS – SHE looks GREAT !!!!!

Mooie 911 8)
                veel plezier ermee 😀 (zal geen probleem zijn)

nog eens een hele dikke