Eindelijk

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk

• Maker
    Discussie
  • Het is er dan toch eindelijk van gekomen. Na 35 jaar dromen een recente zoektocht van een paar maanden heb ik haar gevonden! MIJN eerste Porsche. Klinkt prachtig… Ik stond op het punt op te geven, overtuigd dat ik te laat was, maar zag dan toch een 993 opduiken die de meeste van de ‘vakjes’ afkruiste.

Dat was dan ook het startsein om eindelijk nog eens een bericht te plaatsen na hier al vele jaren geregistreerd te zijn.

Het is een nacht-blauwe 2WD met een donkerblauw interieur, handbak natuurlijk, met nog een paar opties gaande van een sperdifferentieel over vol-elektrische zetels en 17″ Cups tot een schuifdak.

Ze heeft 102500km. Er moeten wel een paar dingen aan gebeuren startende met een nieuwe koppeling maar de prijs was er dan ook naar. Hopelijk lukt de inschrijving vlot en kan ik in juli bollen!

Foto’s komen wel maar momenteel heb ik enkel die van de advertentie…

Ah ja, ikzelf woon in het Leuvense en heb de gezegende leeftijd van 40 bereikt. Aangename kennismaking 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • Nee, niet in het buitenland gevonden ook al heeft ie Europa al wel gezien. Heel ironisch, ik heb de meeste 993’s in mijn budget in een straal van 500km rond Leuven gezien (advertentie of in het echt) en deze stond op een 20 km van mijn thuis te koop bij iemand die een collega bleek te zijn…

Nog eens bedankt voor de warme verwelkoming. Als ie technisch en administratief in orde is wil ik wel eens aan een forum activiteit deelnemen. Er zijn hier een paar interessante machines!

Met zo eentje (die van snoer) heb ik meegereden naar Porsche scene live en dat bolt zoals het moet zijn bij een sportwagen! leuke keuze en veel plezier ermee 🙂

Proficiat!, knappe wagen! Nooit dromen opgeven! 😉

Eindelijk een titel die ik begrijp 🙂

Veel veilige kilometers en kom U ne keer IRL laten zien!

welkom!
              Het ziet er een prachtwagen uit, dat wordt genieten…

Welkom!

In het buitenland gevonden?

Welkom streek genoot!
                  Grts Floere.

Welkom en gefeliciteerd met je aankoop.
                    Mooie 993!

Proficiat! Hier ook bijna 40 en net de eerste P gekocht 😉 (En ook van uit je streek afkomstig)

congrats!

Bedankt voor de warme verwelkoming.

Allé dan, als het ‘bewijzen op tafel is’. Dit is ‘m…

Attachments:
                          • porsche-911-993-S1790668-1-2.jpg
                          • porsche-911-993-S1790668-2-2.jpg
                          • porsche-911-993-S1790668-6-2.jpg
                          Wim

Gefeliciteerd met de aankoop van jouw 993.

Proficiat en welkom streekgenoot.

zonder foto’s geloven we er uiteraard niets van!
                                Proficiat en welkom!

welkom en proficiat met je aankoop
                                  heb je er foto’s van, want de forummers zijn er dol op 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.