- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 juni 2015 om 11:28
Het is er dan toch eindelijk van gekomen. Na 35 jaar dromen een recente zoektocht van een paar maanden heb ik haar gevonden! MIJN eerste Porsche. Klinkt prachtig… Ik stond op het punt op te geven, overtuigd dat ik te laat was, maar zag dan toch een 993 opduiken die de meeste van de ‘vakjes’ afkruiste.
Dat was dan ook het startsein om eindelijk nog eens een bericht te plaatsen na hier al vele jaren geregistreerd te zijn.
Het is een nacht-blauwe 2WD met een donkerblauw interieur, handbak natuurlijk, met nog een paar opties gaande van een sperdifferentieel over vol-elektrische zetels en 17″ Cups tot een schuifdak.
Ze heeft 102500km. Er moeten wel een paar dingen aan gebeuren startende met een nieuwe koppeling maar de prijs was er dan ook naar. Hopelijk lukt de inschrijving vlot en kan ik in juli bollen!
Foto’s komen wel maar momenteel heb ik enkel die van de advertentie…
Ah ja, ikzelf woon in het Leuvense en heb de gezegende leeftijd van 40 bereikt. Aangename kennismaking 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.