Eindelijk!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk!

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche liefhebbers. Ik ben Paul uit Wilrijk.
    Na lang zoeken, vergelijken en info vergaren, heb ik onlangs (een drietal weken geleden) een Porsche Boxster aangeschaft.Een 2.7 van 2005.
    Velen zeggen dat ik in een midlife crisis zit, maar laat ze maar lachen. Ze weten niet wat ze missen, en ik weet wel beter.
    De voorbije 3 weken was het regelmatig prima weer om met het open dakje, enkele ritjes te maken en af en toe eens door een tunneltje te scheuren :-). Zaaaalig!
    Het enige wat er aan mankeert, tot hiertoe, zijn de window switchen (links en rechts) die wat haperen en de display van de control unit van de airco, die de 2 (van 20) niet volledig laat zien, maar dat zullen we maar onder de categorie “normale sleet” klasseren zeker.
    Simpel te vervangen, zoals ik heb gelezen in de repair manual.
    Daar staat alles prima in uitgelegd.
    Moest ik iets niet vinden, dan ben ik zeker dat een van jullie mij gaat kunnen helpen.
    Groetjes!
    untitled.png

untitled4.png

untitled5.png

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • PDS

Welkom !

Mooie auto :up:

Welkom en proficiat met je midlife crisis, euh , met de boxster natuurlijk :happy:

Schitterende kleur combi : Mijn absolute :first:

Zeer fraaie Boxster !

En ehhh wat die midlife crisis betreft… die kan nog wel ff duren… heb ik al meer dan 15 jaar ! :happy:

Mooie Boxster, veel rijplezier :driver: :driver:

Waw, inderdaad mooie combinatie ! Welkom !

Schoon! Dat volleder op de deuren en het dashboard maakt het echt af!

Van harte welkom :applaus: .
                  Mooie wagen ,tot grote tevredenheid zelf een 2-tal jaar met een 2.7 uit 2006 gereden .Prima wagen en er valt heel veel fun met te beleven .

Welkom op het forum Paul en proficiat met je mooie Boxster! :up:

Supermooie kleurencombinatie :up:

Wim

Welkom op forum Paul, en mooie aanwinst. :up:

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.