Eindelijk …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk …

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Eindelijk … ja eindelijk is het me gelukt. Ik surf al een tijdje rond op dit forum maar slaagde er niet zo goed in om me te registreren en aan te loggen. Waarom ? Dat leg ik hieronder even uit, maar belangrijkste is … de aanhouder wint.
    Mijn naam is Peter, slechtziend, maar sinds begin 2016 trotse eigenaar van een Targa 4S. Ik rij al lang niet meer zelf met de wagen maar er stroomt nog altijd olie door mijn aderen om mijn motor draaiende te houden. Auto’s en autosport hebben me altijd geboeid.
    Waarom de Targa ? Als co kan ik dan optimaal genieten omdat je door open te rijden een beter gevoel krijgt van de snelheid en je ook beter de motor kan horen.
    En om het niet op die midlifecrisis te steken kocht ik hem 4 jaartjes ervoor dus kan je mijn leeftijd wel raden.
    Nu ik eindelijk “member” ben hoop ik ook af en toe wat actiever te kunnen reageren op topics.
    Peter

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • 123

schoon masjien.
      welkom

Ingsgelijks “deepee”. Ik vond het ook gezellig.
        Mijn chauffeur stond een beetje onder tijdsdruk owv andere afspraken dus was het maar een kort bezoekje.
        Heb dan ook nog niet met iedereen kunnen kennismaken maar er zullen nog wel gelegenheden komen waarop dit wel kan.

Welkom ! Het Porsche gevoel is meer dan het visuele, geniet ervan.

Attachments:
          • porsche_pub5.jpg

het was aangenaam kennismaken in Zolder @ The wheels :coolness:

XXX

Mooie Targa Peter, proficiat en veel genieten maar :up:

welkom,
                mega knappe bolide!! :respect2: :applaus: :up:

Top Peter, waar een wil is is een weg. En op die weg rijdt … juist jawel een P ! Waar jij, alle andere beslommeringen daargelaten, maximaal van geniet, en het is net dat wat telt.
                  Wij noemen het (P) passie, en het is niet makkelijk te beschrijven, maar nog moeilijker te bestrijden :happydance: . Onze it hits you you know …
                  Van harte welkom !

:applaus: :respekt: :applaus:

Welkom, geniet er van !

She drives you crazy…. En dan bedoel ik zowel in de letterlijke als figuurlijke zin…

Ubercool … terwijl de motor verkoeling zoekt in het water laten passagiers zich de verkoelende wind welgevallen.

Prachtig!! Mijn madam zou direct instappen.

Bedankt voor de fijne reacties !
                            Ik probeer hier wat foto’s bij in te sluiten. Benieuwd of het gaat lukken.

P911T4S013.jpg

P911T4S011.jpg

P911T4S010.jpg

P911T4S006.jpg

P911T4S004.jpg

Welkom op het forum Peter !!

Welkom Peter.

Wanneer iemand er dat allemaal voor over heeft dan mag je van ‘passie’ spreken.
                                Geniet ervan.

+1

:respekt:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.