Eindelijk …

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk …

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Eindelijk … ja eindelijk is het me gelukt. Ik surf al een tijdje rond op dit forum maar slaagde er niet zo goed in om me te registreren en aan te loggen. Waarom ? Dat leg ik hieronder even uit, maar belangrijkste is … de aanhouder wint.
    Mijn naam is Peter, slechtziend, maar sinds begin 2016 trotse eigenaar van een Targa 4S. Ik rij al lang niet meer zelf met de wagen maar er stroomt nog altijd olie door mijn aderen om mijn motor draaiende te houden. Auto’s en autosport hebben me altijd geboeid.
    Waarom de Targa ? Als co kan ik dan optimaal genieten omdat je door open te rijden een beter gevoel krijgt van de snelheid en je ook beter de motor kan horen.
    En om het niet op die midlifecrisis te steken kocht ik hem 4 jaartjes ervoor dus kan je mijn leeftijd wel raden.
    Nu ik eindelijk “member” ben hoop ik ook af en toe wat actiever te kunnen reageren op topics.
    Peter

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Welkom Peter, knap van je dat je ondanks slecht zicht toch nog kan genieten van auto rijden… ik vermoed dat je een optimistische kerel bent en die kunnen we niet missen op forums… :respekt:

Welkom :mrgreen:

welkom !
          … en kan je ons trakteren op een paar foto’s van jouw targa?

Welkom Peter. Ondanks je slechtziendheid heb je toch een wreed goede smaak 😉

Welkom en geniet van alle sensaties die je P je geeft! :up:

Welkom, das een mooie beleving, geniet ervan!

Drink en co-drive! :drink: :driver:

Hartelijk welkom Peter. Knap dat je dat doet en haren in de wind…. zaaaaalllllliiiiiggggggg :first:

welkom :mrgreen:

Welkom! En geniet vooral van het gevoel dat de Porsche je geeft, daarvoor doen we het hier allemaal! :first:

Welkom

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.