- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
2 februari 2019 om 17:10
Eindelijk is het zover. Ongeveer 10j na de verkoop van mijn ‘85 Carrera de bestelbon getekend voor een boxster. Vrij klassiek gekozen GT zilver met zwart interieur en zwarte kap. Levering eind april, begin mei, vol ongeduld dus wachten, en hopelijk deze zomer dan genieten. Besteld bij Carrera motors, en super tevreden van service en condities (ga geen % geven, zit zelf ook in een commerciële job en vergelijken is steeds moeilijk, iedereen moet volgens mij voor zichzelf uitmaken wat voor zichzelf aanvaardbaar is). Belangrijkste opties PDK, navigatie (salonpakket samen met dubbele airco en power steering plus), 19’ Boxster s velgen, PASM, lane assist en achteruitcamera (om de toch wel grote dode hoeken op te vangen). GT stuur, zetelverwarming, led koplampen (niet noodzakelijk maar vind ik wel mooi). ACC (vnl. Voor de noodstopfunctie), vollederen zetels, grotere tank. Dat is het zowat (al lopen deze opties toch ook reeds op in prijs). Twijfel nog over stuurbediening, maar dat is dan weer samen met stuurverwarming en dat vind ik er een beetje over, iemand raad? Eventueel nog andere opties die toch aan te raden zijn? Alle raad is welkom. En nu wachten, foto’s volgen
Grts
Toon
BTW iemand interesse in een BMW 420D coupe febr 2014 (mineral grau). Met volledig leer int, open dak, sportwereld en stuur, open dak, HUD, slechts 26K km…. laat ook maar weten, foto’s zijn beschikbaar
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.