Eindelijk

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk is het zover. Ongeveer 10j na de verkoop van mijn ‘85 Carrera de bestelbon getekend voor een boxster. Vrij klassiek gekozen GT zilver met zwart interieur en zwarte kap. Levering eind april, begin mei, vol ongeduld dus wachten, en hopelijk deze zomer dan genieten. Besteld bij Carrera motors, en super tevreden van service en condities (ga geen % geven, zit zelf ook in een commerciële job en vergelijken is steeds moeilijk, iedereen moet volgens mij voor zichzelf uitmaken wat voor zichzelf aanvaardbaar is). Belangrijkste opties PDK, navigatie (salonpakket samen met dubbele airco en power steering plus), 19’ Boxster s velgen, PASM, lane assist en achteruitcamera (om de toch wel grote dode hoeken op te vangen). GT stuur, zetelverwarming, led koplampen (niet noodzakelijk maar vind ik wel mooi). ACC (vnl. Voor de noodstopfunctie), vollederen zetels, grotere tank. Dat is het zowat (al lopen deze opties toch ook reeds op in prijs). Twijfel nog over stuurbediening, maar dat is dan weer samen met stuurverwarming en dat vind ik er een beetje over, iemand raad? Eventueel nog andere opties die toch aan te raden zijn? Alle raad is welkom. En nu wachten, foto’s volgen
    Grts
    Toon
    BTW iemand interesse in een BMW 420D coupe febr 2014 (mineral grau). Met volledig leer int, open dak, sportwereld en stuur, open dak, HUD, slechts 26K km…. laat ook maar weten, foto’s zijn beschikbaar

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • Iets waar velen niet aan denken : DAB+ !! Als je een beetje deftig muziek wil luisteren, dan zeker de Bose nemen en ga eens naar je dealer en zet eens een zender op FM op en daarna direct diezelfde zender op DAB+. Waanzinnig verschil ! Bovendien richt men zich erop dat de grote FM-zenders tegen 2022 zullen verdwijnen. Je kan dan niet zomaar even een upgrade doen omdat de DAB-antenne in de voorruit zit (die moet dan mee vervangen worden, aldus mijn verkoper). Apple car play : lang getwijfeld (toch veel geld), maar ook dat heb je niet echt nodig : je kan je iPhone opladen in het handschoenkastje en dan krijg je jouw muziek met bijhorende “tegels” (afbeelding vd artiest) te zien op het scherm en je kan gewoon swipen.

Voorts : ik heb géén stuurbediening en heb daar géén spijt van. ‘t Is nu niet dat je jezelf moet uitrekken om het volume van de radio wil wijzigen hé ? Ik heb ook stoelverwarming (leuk dezer dagen), maar mocht ik de bestelling overdoen dan had ik ook stoelventilatie genomen.

Om af te ronden : het wordt jouw auto, laat je vooral niet zot maken van iemand anders zijn mening. Overloop dit forum en denk goed na over wat JIJ belangrijk vindt. De meningen in dit forum kunnen je wel een ander zicht geven op jouw behoeftes. Voor de rest : geniet van je wagen, het is écht een fijn ding om te hebben !

Ik heb ook de stuurbediening en de stuurverwarming.
        Één van de redenen dat ik deze kocht….stuurverwarming staat bij mij altijd op.
        Dakje gaat dan ook bijna altijd naar beneden.
        Ik heb de ziekte van raynaud dus ik kan als het koud is anders niet meer open rijden.
        Ook de stuurbediening is de max….toegegeven….wanneer je alleen gaat racen heb je dat allemaal niet nodig.
        Wat ik toch ook zou nemen zijn de 20 duim wielen. Staat veel mooier.

en de stuurbediening is toch wel een “must have” thing …, een mooie meerwaarde in de auto :up:

Welkom! Hoeveel % heb je gekregen? 😈

Grapje.

Géén grapje: mijn 981 is een demo en kwam afgeladen met opties. Met mijn eigen geld zou ik bijna de helft schrappen van de zaken die jij opsomt. To each his own zoals ze zeggen…

Behalve “Lane Assist”… Meen je dat echt dat je dat nodig vindt op een Porsche? Verschil Porsche / BMW (mijn vrouw heeft zelf een 420d GC) is dat je niet in slaap valt in een Porsche. Soit, up to you.

Als je een iPhone hebt dan moet je Apple CarPlay nemen. Navi is redelijk obsolete na een paar jaar wegenwerken. Als meneer de burgemeester een klacht krijgt van de kiezer wordt al eens een verbodsbord geplaatst en kan je rondjes rijden.

Inderdaad, Spijtig genoeg is stuurverwarming en stuurbediening 1 optie, je kan niet stuurbediening apart kiezen. Prijs is dan ook navenant.

123

hoe vaak gaje die stuur verwarming gebruiken tov stuur bediening ?

ik zou eerder stuur bediening over verwarming kiezen.

proficiat met de aankoop, en veel goeie km’s eens je maschien aankomt !

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.