eindelijk de zoektocht kan beginnen

Home Forum Stel jezelf even voor ! eindelijk de zoektocht kan beginnen

• Maker
    Discussie
  • ik ben Michael 38j woon in Laakdal .Ik volg het forum nu al een tijdje en ook ieder jaar vaste bezoeker in Best .
    En na lang zagen tegen de vrouw is het eindelijk zover.
    Het zou wel een 996 worden en gene 997 die ik de mooiste vind.
    Nu morgen ga ik voor 1 kijken , het is wel de 3.4 versie en een cabrio.
    Het meest ben ik dus wel bang voor de motor.
    Alle tips zijn welkom.
    Ik hou jullie alvast op de hoogte.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • Nog eens .
      image.jpeg

image-2.jpeg

hopelijk lukt het wanneer je de foto’s verkleint tot ong 500 Kb en max 2 per post invoegt 💡

Foto’ s lukt niet precies

Kleine update .
            Papieren eindelijk binnen.
            Groot onderhoud gedaan dan kom je dit tegen .

Dus vervangen en de bobines ook.
            Dak er terug op

[quote=”TDW” post=214491][quote=”mike1977″ post=214432]quote verwijderd

De mijne is een ingevoerde .
              Dus nog even wachten .
              Welke heb jij gekocht ?[/quote]

De mijne ook…een 991 4S. Moet uit Duitsland komen. Geen idee hoe lang het duurt om alle papieren in orde te krijgen…[/quote]

Proficiat mooie porsche

Bij mij 3 tot 6 weken.

TDW

[quote=”mike1977″ post=214432]quote verwijderd

Dus nog even wachten .
                Welke heb jij gekocht ?[/quote]

De mijne ook…een 991 4S. Moet uit Duitsland komen. Geen idee hoe lang het duurt om alle papieren in orde te krijgen…

quote verwijderd

Dus nog even wachten .
                  Welke heb jij gekocht ?

TDW

Succes! ik heb ook net de mijne gevonden (en gekocht 😆 )

yep, loket is sinds kort voor particulieren enkel open in de voormiddag

daarvan staat nergens iets op de FOD website van Financiën. zelfs nog niet dat de sattelietkantoren in Meer, Herentals, Turnhout, … gesloten zijn en alles in de voormidd naar Geel moet.

de vrouwelijke ambtenaar die daar nu zit heeft alleszins geen tijd om te lanterfanten. ik heb de verhuis van diensten zelf ook met schade en schande moeten ervaren/ondergaan/ … toen ik mijn vignet 705 nodig had.

Open !

Nee ben zo 1 van die zotten dat een porsche koopt zonder garantie. 😀
                          Ik heb al auto’s gekocht met garantie en dat stelt toch niets voor .
                          Was nochtans febiac garantie .
                          Tot het zover was ja.

Vandaag naar de douane in geel geweest enkel voormiddag.

Eerst en vooral proficiat.
                            Je schrijft pech heb je dan geen garantie?

Proficiat met de aankoop, vele veilige km gewenst, hoop zeker je bolide eens te bewonderen op een meeting.

als je dit jarenlang laat zitten heb je 1) verminderde koelcapaciteit en 2) aluminium is dan wel een edel metaal maar gaat door de constante nattigheid toch roesten/wegrotten en dan zijn lekken in zowel je radiator als airco-condensor gewoon een kwestie van tijd.

dat heb je goed en snel aangepakt :up:

Vandaag ook maar eens de bumper eraf gehaald .

image-2-3-4.jpg

image-2-3-4-5.jpg

Links viel mee rechts iets minder.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.