eindelijk de zoektocht kan beginnen

Home Forum Stel jezelf even voor ! eindelijk de zoektocht kan beginnen

• Maker
    Discussie
  • ik ben Michael 38j woon in Laakdal .Ik volg het forum nu al een tijdje en ook ieder jaar vaste bezoeker in Best .
    En na lang zagen tegen de vrouw is het eindelijk zover.
    Het zou wel een 996 worden en gene 997 die ik de mooiste vind.
    Nu morgen ga ik voor 1 kijken , het is wel de 3.4 versie en een cabrio.
    Het meest ben ik dus wel bang voor de motor.
    Alle tips zijn welkom.
    Ik hou jullie alvast op de hoogte.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • gleuf is idd voor een SIM kaart XXL. die hoeft er niet in te zitten voor de werking van radio/CD/gps

De codes heb ik wel.
        Miss een domme vraag maar die gleuf is toch voor een simkaart?
        Die moet er toch niet in ?

heb je beide code kaarten?

Ik vrees dat die stuk is.
            Zekering was stuk vervangen hij krijgt stroom.
            Maar doet dus niets.

Pech dus

Bedankt voor de tip zal straks eens zien.

haal de PCM (radio/gps) er eens uit en check de zekering aan de achterkant van het toestel op positie E van deze schets

is die nog oké, controleer dan of je 12 volt meet op de permante EN contact stroomdraad.

Proficiat! Laakdal-Antwerpen linkeroever is niet zo ver….tot volgende week zondag? :first:

Eindelijk vandaag heb ik hem.
                    Het is die geworden van de foto’s .
                    En wat een plezier was die rit. Ook al was het 1 van 2u .Zo blij als een klein kind 😀 .

Nu 1 probleem de radio/ gps doet niets.
                    De zekering is oké .
                    Iemand miss een idee waar ik moet gaan zoeken?

Betere foto’s volgen.
                    Eerst nog de bumper eraf en een groot onderhoud.
                    En dan knallen maar

Alvast bedankt voor al die reacties en de tips

PM

[quote=”deepee” post=213294]idd,
                        tot slot, als je nu of later overgaat tot aankoop, dan is het wijs om meteen de bumper vooraan te demonteren en te checken hoeveel vuil er zit rond en tussen de radiatoren en condensoren. het is een halve dag werk voor een newbe om alles proper te maken, maar het verkleint de kans op toekomstige motorschade met +80 procent.[/quote]

Ik heb onlangs ook dit werkje gedaan. Op nog geen uurtje waren we er van af met 2 man. Niet te geloven wat er daar allemaal inzat en inderdaad…de temp van de motor gaat iets minder hoog nu. :happydance:

idd, is het geen luxe om bij een 2dehands sportwagen een aankoopkeuring te laten uitvoeren waarbij de motorsturing wordt uitgelezen op het aantal draaiuren (ter vergelijk met de KM stand) en het aantal en de ernst van de red-zones.
                          ook die tip van het vouwdak was een hele goeie, dus check ook zeker de rest van alle elektrische snufjes van de auto.

ik had nog niet gehoord van AenD autos, maar vermoed dat het om een belgische handelaar gaat die bij wet garantie moet geven? laat op de factuur zetten wat niet onder die garantie valt. laat je niet afschepen met het begrip slijtage onderdelen, want daarmee verleg je de discussies.

tot slot, als je nu of later overgaat tot aankoop, dan is het wijs om meteen de bumper vooraan te demonteren en te checken hoeveel vuil er zit rond en tussen de radiatoren en condensoren. het is een halve dag werk voor een newbe om alles proper te maken, maar het verkleint de kans op toekomstige motorschade met +80 procent.

Heb eens gegoogeld, wagen ziet idd goed uit. Had hij alle onderhoudsfacturen ? Eventueel bij een officiële Porsche dealer ? Officiële Nederlandse wagen?

Mocht jij twijfel kan je een ppi aanvragen bij een Porsche dealer, Da kost je wel wat maar dan heb je een objectief rapport.

Succes !

Dat zat er niet op.
                              Dus ja ik heb het dak getest.
                              En dat ging nog snel ook

Stomme vraag misschien maar je hebt toch het dak eens laten sluiten en terug openen? Ik zie dat er een hardtop staat dus vandaar de vraag…. 😳

De prijs is wel goed ja.
                                  Miss morgen toch maar kopen.
                                  Is bij A en D auto’s ken je miss?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.