Eindelijk een 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Eindelijk een 993

• Maker
    Discussie
  • Na in juli een 993 gekocht te hebben in the states, is hij maandag ll. eindelijk toegekomen. Mijn 911 2.7 is de maandag ervoor afgehaald door de nieuwe eigenaar. De koper is trouwens een hele sympathieke persoon waar ik nog contact mee zal hebben. De 993 is een zilverkleurige coupé carrera 2 met beige lederen interieur. Zoals verwacht is er veel werk aan. Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht heb. Ik zal er zeker een juweeltje van maken want de basis is heel goed. Mijn 993 Is een droom die uitgekomen is :happydance:
    Hierbij nog een fotootje.

image-2.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 391)
    • En nog een goede raad van tante Kaat, let op wat je hier post

Dit had Cabrio Wim je ook kunnen vertellen, iedereen kan hier meelezen hé

[quote=”peter993″ post=259045]Vandaag arbitrageexpertise. Resultaat: volgende week wordt mijn auto gepolierd, de achterbumper herspoten en een putje hersteld.
        En nog een goede raad van tante Kaat, let op wat je hier post[/quote]

Hey Peter, hoe zit het nu met het polierwerk en herspuiten van de achterbumper ? is alles nu naar behoren afgewerkt of ….?
        Laat eens van je horen… :coolness:

Ja …

Toch niet bij die KLOJO die je dat alles heeft aangedaan ?

👿 👿 👿

Wim

Heb ik al 1000x geschreven hier, maar blijkbaar geloven dit sommige niet.

Uncle Sam is watching you/us 💡

En hopelijk komt alles goed nu. :up:

Vandaag arbitrageexpertise. Resultaat: volgende week wordt mijn auto gepolierd, de achterbumper herspoten en een putje hersteld.
                En nog een goede raad van tante Kaat, let op wat je hier post

IMG_2233.JPG

+100 :up: :up:

we duimen mee! :up: :up: :up:

duimen maar dan … :up: :up:

Schot in de zaak:
                        Vandaag tf gehad van het expertiseburo dat de arbitrageexpertise zal doen. Deze zal doorgaan op dinsdag 7 november om 15:30 uur bij carossier Schmidt/tegenpartij. Ik vrees dat dat voor de nodige stress zal zorgen. Heb nog geprobeerd om het te laten doirgaan op neutraal terrein maar is niet gelukt.

+1 :up:

PM

[hide]Ik duim voor een goeie afloop Peter!!! [/hide]

inhoud verwijderd wegens juridische redenen

Nope. Het vervelende is dat, telkens er bericht is en je antwoord, het lang duurt voor je reactie krijgt. Blijkbaar moet dat een hele weg afleggen, waarbij elk zijn tijd neemt. Probleem is dat ik op 5 oktober geopereerd word, en het dan de eerste maanden moeilijk wordt om de arbitrageexpertise te organiseren, want ik moet daar bij zijn. Geduld is een deugd, zeggen ze …

PM

[hide]Al wat meer nieuws ondertussen? :popcorn: [/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 391)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.