Eindelijk een 993 heeft er een broertje bij, een 928

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Eindelijk een 993 heeft er een broertje bij, een 928

• Maker
    Discussie

• peter
    Deelnemer

Niettegenstaande de problemen met de 993 nog niet opgelost zijn, ben ik verliefd geworden op de 928, en ben ik beginnen uitkijken om een 928 te vinden, terug met werk aan. Enige vereiste, het moest er ene zijn met automaat. Voor de rest was het gelijk. Nu heb ik er ene gevonden en wordt hij morgen geleverd. Het is een donkerblauwe met donkerblauw lederen interieur, automatische versnellingsbak, ong. 170.000 km, bj 1984. Een 4.7 S als ik het goed heb. Zal foto’s posten van zodra ik die kan nemen, maar zit momenteel aan een rolstoel gekluisterd en de auto wordt niet bij mij thuis geleverd. Hierbij een footootje van kapaza als voorsmaakje.
      IMG_1605.PNG

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
      • Iemand enig idee hoeveel een nieuwe 928 S in 1984 kostte?

Denk dat ik daarvoor in tpasseren bij jou ga moeten stoppen 😉

Als het aan dit tempo doorgaat gaan wij straks voor jouw een mooie en efficiënte stalling moeten ontwerpen.

:music: 😈 :music:

ik zo het gevoel dat onze Sharks langzaam maar zeker populairder worden, welkom!

XXX

Proficiat met de uitbreiding van het gezin :up:
                Snel herstel.

logische keuze, maar ik ben niet onbevooroordeeld natuurlijk.
                  gefeliciteerd en veel aangename kilometers gewenst

Het verstand komt met de jaren :engeltje: :mrgreen:
                    Veel plezier ermee :up:

Neen, is niet afkomstig uit scherpenheuvel.

Dag Peter,
                        Proficiat, je gaat je dit geen moment beklagen, de 928 S is een zalige cruiser, veel plezier ermee.
                        Ziet er ogenschijnlijk nog goed uit. Is de wagen soms afkomstig uit Scherpenheuvel (nee niet uit de basiliek …) ?

Weer een 928 erbij. Zo moet het dedju. :respect2:

proficiat met de aankoop, mooie wagen zo te zien :up: :up:

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.