Eindelijk een 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Eindelijk een 993

• Maker
    Discussie
  • Na in juli een 993 gekocht te hebben in the states, is hij maandag ll. eindelijk toegekomen. Mijn 911 2.7 is de maandag ervoor afgehaald door de nieuwe eigenaar. De koper is trouwens een hele sympathieke persoon waar ik nog contact mee zal hebben. De 993 is een zilverkleurige coupé carrera 2 met beige lederen interieur. Zoals verwacht is er veel werk aan. Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht heb. Ik zal er zeker een juweeltje van maken want de basis is heel goed. Mijn 993 Is een droom die uitgekomen is :happydance:
    Hierbij nog een fotootje.

image-2.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 391)
    • Een vleugel van een 993 S is anders ook wel super hoor.
      Heb deze op de mijne staan in 2 kleuren 😀

sized_IMG_1504.JPG

sized_IMG_1505.JPG

De laatste paar jaar heeft iedereen de mond vol van 964’s en ouder, is toch een beetje mijn gevoel. Laat ze maar! DAMN, een 993 blijft toch een lekker ding :mrgreen:

En ik ben zeker niet subjectief 😎

Zorg dat ie op de baan komt Peter… Die achterklep komt wel!

haha, die knoertspoiler dient dus gewoon om 3 kleine gaatjes van een andere spoiler onder te stoppen …
          nee ik kan best begrijpen dat je nu wil rijden met dat beest. intussen kan je een lijstje aanleggen voor de komende winters.

Ewel, nu gaat de spoiler er op, omdat ik niets anders heb, en ik wil rijden. Kan moeilijk met gat in de motorkap rondrijden 😆 maar ik heb nog een lijstje voor de toekomst, waaronder een originele uitschuifbare spoiler plaatsen, nieuwe vering waardoor hij wat lager zal staan, … Ik heb nu toch al een voorsmaakje hoe hij er zonder die spoiler zal uitzien – lekker breed – en weet ook dat een 993 meest gesmaakt wordt zonder die knoert erop.

Zonder spoiler is het veel mooier om er achter te rijden!!

zal ik je die moeite besparen DST 😎

DSC07088.jpg

+1

Dat brengt de wagen optisch wat lager, waardoor het poepke nog breder lijkt :mrgreen:

Ik heb deze op de zwarte 993, zal straks is ne foto nemen :coolness:

die “basket handle” is eigenlijk voorzien voor cabriooz,
                    op een coupé hoort een spoiler met derde remlicht bovenaan de achterruit.

Knap, maar ik sluit me aan bij de rest, VEEL beter zonder spoiler! 😀

Zou die spoiler ook weglaten, niets MOET he, alles MAG :up:

Indeed, no spoiler, dit heeft trouwens geen enkel nut in het dagelijks rijplezier.

Waarom MOET er een spoiler op? Omdat ie daarmee kwam en je geen gewone klep hebt?

Het einde is anders wel in zicht. Binnen afzienbare tijd mag je de titel veranderen in ‘Eindelijk rijden met de 993’ :driver:

Wel je geeft het zelf aan :think: Die spoiler een tweede leven gunnen op het net en deze mooie 993 origineel

“breed” laten :coolness:

:up:

Lekker brede kont! Aan één kant jammer dar er een spoiler op moet en dat hij er niet zo breed meer uit zal zien.

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37.jpeg

Attachments:
                                • image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36.jpeg

@Drip: blijkbaar betaalbaar. Hij heeft er nog zo één staan, 2de hands die voor een beetje meer dan 1000 euro weg mag denk ik.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 391)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.