Eindelijk een 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Eindelijk een 993

• Maker
    Discussie
  • Na in juli een 993 gekocht te hebben in the states, is hij maandag ll. eindelijk toegekomen. Mijn 911 2.7 is de maandag ervoor afgehaald door de nieuwe eigenaar. De koper is trouwens een hele sympathieke persoon waar ik nog contact mee zal hebben. De 993 is een zilverkleurige coupé carrera 2 met beige lederen interieur. Zoals verwacht is er veel werk aan. Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht heb. Ik zal er zeker een juweeltje van maken want de basis is heel goed. Mijn 993 Is een droom die uitgekomen is :happydance:
    Hierbij nog een fotootje.

image-2.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 391)
    • velgen zien er super uit :up:
      had net ook gezien dat de stoel wat slijtage vertoont :coolness:
      anyway dat komt allemaal dik in orde als ik het zo zie, proficiat alvast voor het lange wachten en geduld :respekt:

0

Wat is er met de stoel gebeurd?

0

De beruchte roesthoekjes bij de 993 :popcorn:

0

Nog een paar fotookes

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17.jpeg

0

Los Americanos = roestvrij :engeltje: :applaus:
              Mijne 964 was ook super strak zonder een spatje roest 😉

Komt dik in orde

0

ik zou zeggen … mooi mooi….., maar er ontbreken al enkele “dingen”… 😆
                Neenee…., veel succes met de heropbouw van de wagen :up: :up:

0

Vandaag eens naar de carrossier geweest en goed nieuws, roestvrij!!!

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13.jpeg

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14.jpeg

0

Mijn herspoten velgen

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12.jpeg

0

Ik heb idd reeds op papier de belofte dat ik mijn auto onder het oude tarief VB kan inschrijven, ook al gebeurt de inschrijving in 2016. De wetgeving is zelfs aangepast met een toevoeging ivm recent ingevoerde wagens. Daar hoef ik mij in principe dus geen zorgen rond te maken. De redenering dat ik dan zeker ben is wel juist. Nu moet ik mss 6 maanden VB te veel betalen, maar dat zal zichzelf terug betalen door in het oude tarief te zitten.

0
                      Tim

Was ook mijn eerste idee. Ik denk dat je best verkiest om in te schrijven aan oud tarief? Als ik goed gelezen had waren er beloftes om het oude tarief toe te passen, maar op wat zijn deze gebaseerd en kan je deze hard maken?

0

[quote=”peter993″ post=233192]Verleden week kreeg ik een enveloppe in de bus met mijn BIV en VB, periode ingaande op 1 december 2015, .[/quote]

Ik zou denken dat dit goed nieuws is want vanaf 1/1/2016 betaal je veel meer BIV en VB.

0

[quote=”peter993″ post=233192]… How in the hell bewijs je iets wat je niet doet? Anyway, ik heb bezwaar ingediend …[/quote]

door aan te tonen dat de auto technisch niet in staat was om in het verkeer te brengen adhv documentatie van gelijkvormigheidskeuring en facturen van onderdelen/uitgevoerde werken. evt aangevuld met de KM-stand van het voertuig bij aankoop (kopie aankoopfactuur is genomen bij dedouanering) en de huidige stand (foto KM teller met krant van vandaag in beeld).
                            in eerste instantie mag je zelfs een afwijzend standaard antwoord verwachten, maar gewoon het been stijf blijven houden.

0

Synoniem voor Vlaanderen: Absurdistan!!! Na alle perikelen met de Vlaamse belastingdienst, hiervoor beschreven, dacht ik dat het verhaal een goed einde zou kennen, maar … Verleden week kreeg ik een enveloppe in de bus met mijn BIV en VB, periode ingaande op 1 december 2015, omdat ik niet bewezen heb dat ik niet met de auto rijd(ook al heb ik niet eens een nummerplaat). How in the hell bewijs je iets wat je niet doet? Anyway, ik heb bezwaar ingediend en wacht nu vol spanning af.

0

***** PM received from juankimalo on rennlist.com *************

Hello
                                Yes I can do them. Please send me an email to juankimalo@yahoo.es

I will need:

The VIN
                                Model and type (993, C2? C4? Coupe? Cabrio?… )
                                Engine code
                                Transmission code
                                Country of delivery
                                All the optionals

Cost: 30 € per set (under hood + service book) by PayPal
                                I always send 4 units each
                                (My paypal account is the same email)

Best regards

Joaquin

0

[quote=”Rocco” post=176375]Dan had Deepee hier ergens een link gepost van een gast die sticker replica’s maakt : http://rennlist.com/forums/993-forum/572737-option-code-sticker-replacement.html , ik heb die gast gecontacteerd en die heeft me een underhood bonnet sticker gemaakt zodat de kofferklep weer wat meer origineel oogt. Kreeg er nog een gratis warning sticker bij je moet de tekst ervan eens lezen : :mrgreen:

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/IMG_3000_1_zps69f64645.jpg[/IMG]

Bedankt Deepee dat was echt nog een missing link die kofferklep sticker :up: [/quote]

0
                                15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 391)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.