Eindelijk een 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Eindelijk een 993

• Maker
    Discussie

• peter
    Deelnemer

Na in juli een 993 gekocht te hebben in the states, is hij maandag ll. eindelijk toegekomen. Mijn 911 2.7 is de maandag ervoor afgehaald door de nieuwe eigenaar. De koper is trouwens een hele sympathieke persoon waar ik nog contact mee zal hebben. De 993 is een zilverkleurige coupé carrera 2 met beige lederen interieur. Zoals verwacht is er veel werk aan. Dat is ook de reden waarom ik hem gekocht heb. Ik zal er zeker een juweeltje van maken want de basis is heel goed. Mijn 993 Is een droom die uitgekomen is :happydance:
      Hierbij nog een fotootje.

image-2.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 391)
      • Sorry Koen, dat zal ik hier niet openbaar maken. Denk dat de nieuwe eigenaar dat ook niet op prijs zou stellen. Who knows who’s watching 😉

proficiat met de 993, serieus verschil in rijgedrag he…
          hoeveel heb je nu uiteindelijk van je gele 2.7 gekregen ?

[quote=”snoer 964″ post=218830]Proficiat met de 993 , van welk jaar is deze ? Mijn 993 is van 1994 en heeft het zelfde kleur van buiten ,binnen is hij zwart .[/quote]

Hij is van 1994.

Gefeliciteerd met je aankoop!

Proficiat!

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop :up:

Proficiat met de 993 , van welk jaar is deze ? Mijn 993 is van 1994 en heeft het zelfde kleur van buiten ,binnen is hij zwart .

Veel succes met de restauratie, hopelijk kom je niet te veel verassingen tegen, post zeker foto’s van je werkzaamheden.

XXX

Proficiat en véél plezier aan de winterwerken.
                        Foto’s posten hé van de werkzaamheden 😀

Proficiat met je droom die al voor een groot deel uitkomt :applaus: Nu wat werken aan de wagen en het komt in orde :up:

Congrats en veel plezier met je project. :up:

Gefeliciteerd met de aankoop!

Ziet er een mooi exemplaar uit, en mooie toekomstplannen die je hebt!

Mijn toekomstplannen omhelzen eigenlijk een totale restauratie van de auto. Het is een Texaan, roest heeft hij niet want hij heeft wss zelden regen gezien. Wel heeft hij veel zon gezien, en dat is eraan te merken, zoals fijne barstjes in dashboard, leder stuur verdroogd, leder zetels gekraakt, … Hij wordt ook volledig herspoten in originele kleur, en die kleine zwarte stootblokjes moeten van de bumpers. De velgen moeten herdaan worden, tenzij ik andere koop. Hij moet een volledig groot onderhoud hebben, …
                                Enfin, ik heb een beeld in mijn hoofd en foto’s zoals hij er uiteindelijk moet uit zien, maar met de achterspoiler dan. Zie foto
                                image-2-3.jpeg

image-2-3-4.jpeg

proficiat
                                  met je super mooie Porsche
                                  :drink:

Het wachten is voorbij, Nice!!

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 391)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.