Eindelijk een vervanger gevonden

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Eindelijk een vervanger gevonden

• Dit onderwerp bevat 54 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door Anoniem.
  • Maker
    Discussie
  • Zie zo de kogel is door de kerk zoals zo als het spreekwoord zegt, en ik heb een vervanger voor mijn 911 die ik onlangs heb verkocht. Ik heb dus afgelopen zaterdag en goed exemplaar van een 965 aangekocht, de wagen is zwart van kleur en is dus identiek aan de Bad Boys 965 ook de velgen. Ze heeft 87000km gelopen en de motor is in heel goede staat voor de rest zijn er enkele zaken binnenin die ik moet aanpassen en de buiten kant krijgt en nieuwe lak laag. Ik zal zorgen dat ik deze week nog foto’s kan posten zodat jullie hem in levende lijven kunne zien.
    O ja de tuning kit level 3 heb ik ook reeds besteld 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
    • [quote=”ken”:27a3578h]is mss een beetje laat maar beter laat dan nooit hé zeg ik dan maar

prachtige wagen luc, féli met je aankoop hé!
      veel veilige km’s toegewenst[/quote]

Dank u ik zal mijn best doen 😆 maar ik moet hem eerst nog een beetje opvoeren en ik heb echter voor het moment geen tijd hier voor.

ken

is mss een beetje laat maar beter laat dan nooit hé zeg ik dan maar

prachtige wagen luc, féli met je aankoop hé!
        veel veilige km’s toegewenst

Idd de remmen zijn reeds van een 3.6T.

Knap luc, echt waar 😯

Altijd blij om een echte turbo te zien. Ik was enorm trots op mijn wagen, maar dit is en blijft toch the real thing hé…

Hopelijk post je hier nog een massa fotos. Ik ben ook enorm benieuwd naar de upgrades die je gaat doorvoeren. Kan het al zijn dat je andere remmen hebt? Ik dacht niet dat er rode klauwen werden geleverd op een 3.3 ?

Proficiat Luc!

Knap maschien!

waarom niet 😉
                hou mij op de hoogte
                ik ga een cup bocht steken, schijnt dat die beter werken op een turbo dan de banaan ( volgens het 911forum in frankrijk die hebben daar een hoop turbo’s) .

we kunnen misschien een groupsbuy doen 😉 ….

het geluid is bij de mijne nu wel al wat beter met die babaan , maar ik vind de looks nog niet helemaal ok …dat zou een beetje vetter mogen…ik volg dit projectje op de voet!

wat als nieuwe uitlaat want dat intereseert me wel ?
                    vindt dat de turbo niet veel geluid maakt tegenover een carrera 2 of 4
                    noormaal want de turbo vermindert het aangenaam geluid 😀 D D

Ik denk dat TurboWannes wel ‘ns komt kijken, als hij klaar is… En luisteren ook, naar die nieuwe uitlaat 🙂

Anoniem

[quote=”RSR”:2m8kyrhk]Dat is niet moeilijk zet dan eens een leuk CDje op 😆 of zo en niet te luit dan heb ik daar geen probleem mee.
                        Maar in die 965 zit een heuse discotheek in met veel te veel DB 👿 en zoals Olav hier al verteld je moet de motor horen dat is pas muziek. Trouwens Chris je hebt ze zelf mogen zien en als je eerlijk bent zoiets hoort niet thuis in een Porsche maar wel in een jonie bak. 😆 [/quote]
                        Jamaar…ik HEB alleen maar leuke cdkes. 😀 ?
                        Je hebt wel gelijk dat er in de 965 wat teveel werd ingebouwd, das waar.
                        Langs de andere kant vind ik een goeie geluidsinstallatie wel kunnen. Ik zet het altijd op als ik de Porsche schoonmaak (en daar zitten véééééél uren in…) maar niet als ik rij.

Proficiat met de nieuwe aanwinst.

[quote=”chris_lbr”:jnbv657d][quote=”RSR”:jnbv657d]… zo ben ik van de halve discotheek verlost die er nu in zit. ….[/quote]
                            Daar hebde gij toch echt problemen mee é… 😆 Want als ik nog maar durf wijzen naar mijne stereo kijk je ook al vies… 👿 [/quote]

Dat is niet moeilijk zet dan eens een leuk CDje op 😆 of zo en niet te luit dan heb ik daar geen probleem mee.
                            Maar in die 965 zit een heuse discotheek in met veel te veel DB 👿 en zoals Olav hier al verteld je moet de motor horen dat is pas muziek. Trouwens Chris je hebt ze zelf mogen zien en als je eerlijk bent zoiets hoort niet thuis in een Porsche maar wel in een jonie bak. 😆

Hehe Chris, maar ik kan dat begrijpen hoor, ik moet er ook niet van hebben van zo’n toestanden, laat staan in een Porsche. Het echte orkest zit achteraan en dat vind ik meer dan voldoende 😉

Pas op, in mijn daily driver apprecieer ik het ook wel dat er goed geluid uit de radio komt maar in de Porsche is dat het allerlaatste van mijn zorgen 🙂

Anoniem

[quote=”RSR”:gnbmdu0h]… zo ben ik van de halve discotheek verlost die er nu in zit. ….[/quote]
                                Daar hebde gij toch echt problemen mee é… 😆 Want als ik nog maar durf wijzen naar mijne stereo kijk je ook al vies… 👿

Anoniem

[quote=”RSR”:3nl267l2]Ik denk nog ver niet aan verkopen, trouwens mijn vrouw zou effen boos worden dan denk ik. Maar als ik een waardige vervangen vind dan kan het zijn dat ik hem weg doe maar zeker niet de eerste jaren.[/quote]
                                  Pfff…zo lang ga ik niet kunnen wachten hoor 😥

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.