Eindelijk een vervanger gevonden

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Eindelijk een vervanger gevonden

• Maker
    Discussie
  • Zie zo de kogel is door de kerk zoals zo als het spreekwoord zegt, en ik heb een vervanger voor mijn 911 die ik onlangs heb verkocht. Ik heb dus afgelopen zaterdag en goed exemplaar van een 965 aangekocht, de wagen is zwart van kleur en is dus identiek aan de Bad Boys 965 ook de velgen. Ze heeft 87000km gelopen en de motor is in heel goede staat voor de rest zijn er enkele zaken binnenin die ik moet aanpassen en de buiten kant krijgt en nieuwe lak laag. Ik zal zorgen dat ik deze week nog foto’s kan posten zodat jullie hem in levende lijven kunne zien.
    O ja de tuning kit level 3 heb ik ook reeds besteld 😆

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
    • Ik denk nog ver niet aan verkopen, trouwens mijn vrouw zou effen boos worden dan denk ik. Maar als ik een waardige vervangen vind dan kan het zijn dat ik hem weg doe maar zeker niet de eerste jaren.

Anoniem

[quote=”RSR”:2od8kko1]Ja de laklaag is nog goed maar er meerdere kleine deukjes in het dak en op de rechter achtervleugel is de lak er af door steentjes enz. Tevens heeft de voorbumper en motorkap steenslagschade. Wat die verkoper betreft dat is waar hij is een echte omhoog gevallen kloot zak die alles beter denkt te weten. Maar de man had plots centen nodig en daardoor heb ik een bod gedaan en was hij te vrede ( eigenlijk niet maar ja). Wat het interieur betreft moet ik de zijpanelen vervangen door originele exemplaren zo ben ik van de halve discotheek verlost die er nu in zit. Tevens moet het teveel van bedrading er ook tussen uit en de motor gaat er ook weer onderuit om die olie lek eens goed te herstellen. Ik ga dan ook terwijl de motor er uit is gebruik maken om andere nokkenassen en grotere turbo te monteren ( Level 3 van FVD ) en nog enkele zaken.
        De wagen zal pas klaar zijn in het begin van volgend jaar in originele toestand en een pak meer vermogen.
        Hierbij een klein lijstje van wat me te doen staat.
        1* wagen strippen en compleet herlakken
        2* discotheek er uitgooien
        3* motor demonteren
        4* olielek voor goed herstellen
        5* motor opvoeren
        6* nieuwe velgen en banden
        7* interieur opkuisen
        8* teveel aan bekabeling er tussen uit
        9* sport uitlaat monteren
        10* remsysteem verzwaren
        11* enz ….[/quote]
        En dan verkoop je hem aan mij 😆 (voor een gunstprijs 😆 😆 😆 )

Ja de laklaag is nog goed maar er meerdere kleine deukjes in het dak en op de rechter achtervleugel is de lak er af door steentjes enz. Tevens heeft de voorbumper en motorkap steenslagschade. Wat die verkoper betreft dat is waar hij is een echte omhoog gevallen kloot zak die alles beter denkt te weten. Maar de man had plots centen nodig en daardoor heb ik een bod gedaan en was hij te vrede ( eigenlijk niet maar ja). Wat het interieur betreft moet ik de zijpanelen vervangen door originele exemplaren zo ben ik van de halve discotheek verlost die er nu in zit. Tevens moet het teveel van bedrading er ook tussen uit en de motor gaat er ook weer onderuit om die olie lek eens goed te herstellen. Ik ga dan ook terwijl de motor er uit is gebruik maken om andere nokkenassen en grotere turbo te monteren ( Level 3 van FVD ) en nog enkele zaken.
          De wagen zal pas klaar zijn in het begin van volgend jaar in originele toestand en een pak meer vermogen.
          Hierbij een klein lijstje van wat me te doen staat.
          1* wagen strippen en compleet herlakken
          2* discotheek er uitgooien
          3* motor demonteren
          4* olielek voor goed herstellen
          5* motor opvoeren
          6* nieuwe velgen en banden
          7* interieur opkuisen
          8* teveel aan bekabeling er tussen uit
          9* sport uitlaat monteren
          10* remsysteem verzwaren
          11* enz ….

dan is hij toch verkocht geraakt…ik ben er 6 maand geleden ook gaan naar kijken, en toen stond hij al een lange tijd te koop. Heb lang getwijfeld, want is een zeer knappe wagen , maar ik had geen vertrouwen in de verkoper… De laklaag is toch nog goed? je spreekt daar van herspuiten… ??

[quote=”sunshine”:396201c1]fotos rsr met je velgen ❓ 😀 [/quote]

Ik moet ze nog wel bestellen hé zo rap gaat het nu ook weer niet.

fotos rsr met je velgen ❓ 😀

Zizo de velgen die ik zou moeten hebben is voor 8J X 18′ ET 52 en achter 10J X 18 ET 61 deze zijn geleverd op de 965 turbo 3.6 en passen heel mooi.

Jawadde Luc!!!

Pff, nu ist helemaal gedaan met u proberen volgen tijdens ritten hè 😉
                    Nee, serieus, mooie opvolger voor de witte!

Proficiat en veel plezier ermee! 🙂

[quote=”cristof”:3k35fnv0]wat vond je van de tunning show gisteren op wouberg 911 lover ik stond langs je met mijn zwart beesje ik zei nog tegen je …die lampen zullen wel van alleen uit gaan[/quote]

Ah jij was dat.
                      Ik had niet gezien dat je in de P stapte.
                      De meeting op zich was niet slecht.
                      Veel leuker en gezelliger dan die van de week ervoor te Lommel.
                      Dat was een echte katastrofe .

Anoniem

Ik heb hem zaterdag al kunnen zien toen de verkoper hem kwam presenteren. 😀

Fijn machientje waar je idd nog veel plezier gaat aan beleven Luc.

Onze Luc is goe bezig. Meer moet dat niet zijn hé.
                          Proficiat !!!

Deze velgen vliegen er wel weer af hoor ik moet 3 delingen hebben en geen mono blokken zoals er nu op zitten. De eigenaar had blijkbaar vroeger speedline zitten maar heeft deze stuk gereden, dus ja dit is wel even pech hebben zou ik denken.

wat vond je van de tunning show gisteren op wouberg 911 lover ik stond langs je met mijn zwart beesje ik zei nog tegen je …die lampen zullen wel van alleen uit gaan

Wat moet jij een gelukkig mens zijn, de ene supersnel verkocht en de andere in een goede conditie kunnen aankopen 😉

Veel zorgeloze en vooral veilige kilometers.

succes ermee, Eric

Keskin K2 velgen.
                                  Leuke velgen
                                  Die ken ik van ergens 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.