Eindelijk een vervanger gevonden

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Eindelijk een vervanger gevonden

• Maker
    Discussie
  • Zie zo de kogel is door de kerk zoals zo als het spreekwoord zegt, en ik heb een vervanger voor mijn 911 die ik onlangs heb verkocht. Ik heb dus afgelopen zaterdag en goed exemplaar van een 965 aangekocht, de wagen is zwart van kleur en is dus identiek aan de Bad Boys 965 ook de velgen. Ze heeft 87000km gelopen en de motor is in heel goede staat voor de rest zijn er enkele zaken binnenin die ik moet aanpassen en de buiten kant krijgt en nieuwe lak laag. Ik zal zorgen dat ik deze week nog foto’s kan posten zodat jullie hem in levende lijven kunne zien.
    O ja de tuning kit level 3 heb ik ook reeds besteld 😆

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
    • Dit is de nieuwe BEAUTY van onze Luc zie :

Zie ze staan blinken 😆 8)

Koen, ja sorry maar de velgen van op deze foto zitten er niet meer en zijn vervangen door het Bad Boys model. En het is heel raar maar de wagen die op kapaza staat is echter niet dezelfde zoals hier al is besproken is geweest. Maar Dave zal de foto’s die ik heb eerst daags hier wel neer zetten.

Ook een toeval 😯
          2 zwarte Turbo’s , beide tegelijkertijd te koop , beide 87.000km en die van het linkje is in het dorp naast je ❓
          + dat je vermeld met de BadBoys velgen (die wel in de aangehaalde ad staan maar niet op de foto’s door jou geplaatst)
          Vandaar dus dat ik dacht dat het die was.

[quote=”RSR”:30svu310]de wagen is zwart van kleur en is dus identiek aan de Bad Boys 965 ook de velgen. Ze heeft 87000km gelopen [/quote]

Merci Pascal 😆

TOF Luc !!
              Proficiat met je nieuwe aanwinst en véél succes ermee hé 😉

Eu nee eerder deze

Die andere is een USA wagen.

Deze dus 😉

mja wat kan je daar nu op zeggen , badboys porsche is VET 8)

Veel succes ermee.

proficiat met uw aankoop

we wachten ongeduldig op de pics 😆

9 reacties aan het bekijken - 46 tot 54 (van in totaal 54)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.