Eindelijk eens voorstellen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk eens voorstellen…

• Maker
    Discussie
  • Beste forumleden,

Hoewel ik al meer dan een jaar bijna dagelijks meelees op het forum en hierdoor dan ook al een hoop heb bijgeleerd, is het er nooit van gekomen om mezelf eens voor te stellen.

Nu ik eind oktober, na een LANGE zoektocht, eindelijk de P. van mijn dromen heb gekocht, moet het er toch maar eens van komen.

Ik ben Ollie, een prille veertiger, afkomstig uit ‘de Limburg’.
    Sinds mijn jeugd droom ik van een eigen P., ik denk dat ik het virus van mijn ouders heb meegekregen, ze hebben er in totaal een drietal gehad, in de jaren ’70 en begin ’80 weliswaar.
    De eerste was een donkergroene 911T 2.2 bwj70, waarna een ijsgroene 3.0 Carrera volgde, dit was de beste volgens mijn vader.
    De laatste was een donkerbruine 928, één van de eerste automatisch geschakelde, veel miserie mee gehad, en na slechts 2 jaar verkocht door de vele problemen.
    Hiermee was voor mijn ouders dan ook het Porsche-tijdperk afgesloten. 😀

De wagen die ik nu zelf heb aangekocht is een 964 C4 Cabrio, bouwjaar ’91, zwart/zwart.
    Het is een Nederlandse wagen, die dus nog moet ingevoerd worden.
    Vermits jullie graag foto’s zien 😀 , probeer ik er ééntje bij te voegen.

[URL=http://s1381.photobucket.com/user/olliethoelen/media/091197F6-7DB8-4C81-98D4-AAF0F16622DC_zpsd2r67lzk.jpg.html][IMG]http://i1381.photobucket.com/albums/ah224/olliethoelen/091197F6-7DB8-4C81-98D4-AAF0F16622DC_zpsd2r67lzk.jpg[/IMG][/URL]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Welkom op het forum Ollie,
      ik ben juist bezig mijn Porsche in te voeren van Belgie naar Nederland.
      Heel erg welkom op het forum.
      Ondanks mijn verhuis blijf ik toch op het Belgische forum.
      Er valt altijd wat te lezen, schrijven of info te ontvangen.
      Bovendien allemaal aardige P liefhebbers!!
      Heel veel plezier van je nieuwe aankoop.

@iedereen: bedankt voor het hartelijk welkom!

@ beltar: ik heb reeds telefonisch contact gehad met D’Ieteren wat betreft het gelijkvormigheidsattest.
        De wagen is volledig origineel qua rijhoogte, vering en uitlaat dus in principe zou dit geen probleem mogen zijn.
        Men stelde me echter de vraag of de wagen een ongeval heeft gehad, dit zou de aflevering van een gelijkvormigheidsattest kunnen bemoeilijken.
        In 1996 heeft de wagen in Duitsland inderdaad een ongeval gehad, waarbij het linkerachterspatbord ( goede woordwaarde bij Scrabble 😀 ), vervangen is geweest.
        Dit is nog zichtbaar doordat de puntlassen die normaal zichtbaar zijn in bij het openen van de motorkap, nu niet meer aanwezig zijn, dit is volledig gelast.

Iemand een idee of dit de aflevering van een gelijkvormigheidsattest in de weg zou kunnen staan, ik heb van de herstelling in ’96 een officiele factuur van een Duitse porsche-dealer ter waarde van 22000 Duitse Mark?

@ Sensa911: zodra het weer wat beter is, post ik wel wat andere foto’s. 😀

welkom en veel rijplezier…groeten :applaus:

Welkom en congrats.

Mooi Ollie :applaus: :applaus: :applaus:
              Eigenlijk staat zo een 964 ook nog wel stiekem op mijn verlanglijstje
              Veel gelukkige km’s gewenst

Welkom Ollie, geniet van de p, maar wacht niet te lang op homologatie , als ie volledig origine is is het geen probleem, anders duurt het makkelijk 2 maanden.

ken

welkom hier Ollie
                  mooi *porsche ❗
                  have fun

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Zeer mooie *porsche! Geniet er van!
                      Wat is het toch mooi als de Porsche traditie zich verder zet. Gelijk in welke richting!
                      Van vader op zoon of van zoon op vader 🙂

welkom
                        mooie Porsche
                        dat wordt genieten bijna weer lente
                        :drink:

XXX

Wlekom Olie, mooi exemplaar :up:

S2

Welkom! Mooie wagen!

[quote=”Ollie” post=195524]Vermits jullie graag foto’s zien 😀 , probeer ik er ééntje bij te voegen.

[/quote]

Hoi hartelijk welgekomen op het forum! Limburgers hebben goede smaak en die uitspraak is ook waar als het niet over vlaai gaat!!!! :up: :up: :up:

Schooooon speelgoed! Sleutels uit mijn buurt houden als ik je ooit IRL tegenkom, of je bent tem kwijt :happydance:

Ik wil je er wel even op wijzen dat je schrijft dat wij graag foto’s (dat is meervoud) zien en dat je er dan eentje toevoegd… niet zo zuinig zijn aub! :happy:

Mooi :first:

En blijkbaar nog voldoende ruimte voor een tweede *porsche :engeltje:

welkom uit “den vlaams brabant”, en proficiat met je moooooie *porsche *luv *luv

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.