Eindelijk !!!! Levering Cayenne Diesel

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Eindelijk !!!! Levering Cayenne Diesel

• Maker
    Discussie

• Anoniem

EINDELIJK ,het is zover 😀 😀 😆 😆 😀 😀 😀

Morgen wordt mijn nieuwe Cayenne Diesel geleverd .
      Ik wacht al van 23 september op dit moment ,ik denk dat jullie me volgende week niet veel op het forum zullen zien maar veel meer in mijn auto .
      De wagen heb ik in het jet black besteld met een platina grijs interieur en volgende opties ,
      -xenon lichten
      -panoramisch dak ,
      -pcm
      -roestvrij stalen plaat voor en achter
      -park assist
      -zelfdimmende spiegels
      -warmtewerende en geluiddichte beglazing
      -servotronic
      -100 liter tank en vts-voorbereiding (enige gratis opties bij Porsche)
      -19”turbo velgen
      -noodreservewiel 19
      -adaptieve sportstoelen met comfort geheugenpakket
      -stoelverwarming voor
      -stoelventilatie vooraan
      -multifunctioneel stuur
      -telefoonvoorbereiding
      -porsche logo in de voorstoelen ,gekleurde wielnaven ,sleutel gespoten in het wit .

En indien mijn budget onbeperkt was geweest zou ik misschien nog volleder genomen hebben .Wat me bij een proefrit niet kon overtuigen was de luchtvering .
      Aangezien ik 80000 km per jaar doe heb ik gekozen voor comfort en ben ik niet groter willen gaan dan 19 van velg .

Het is vandaag echt aftellen naar morgennamiddag ,lijkt wel een overbodige dag vandaag .

Groeten Funny

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Anoniem

Funny gaat slecht slapen vannacht denk ik 😀
        Veel plezierige en veilige kilometers.

0

Pascal911 schrijft:

Veel succes met je wagen,al vind ik een Porsche’diesel’maar een rare combinatie,maar we moeten mee met onzen tijd zekers?Hop naar de hybride Porsche:s.
          Grtz Pascal911

ja eigenlijk vind ik dat ook wel een beetje
          dan heb je es de kans om een sportwagen te kopen , dan gaan ze dieselen .
          desalniettemin hoop ik dat je veel veilige kilometers gaat maken
          geniet ervan

0

Veel succes met je wagen,al vind ik een Porsche’diesel’maar een rare combinatie,maar we moeten mee met onzen tijd zekers?Hop naar de hybride Porsche:s.
            Grtz Pascal911

0

funny schrijft:

heb je ergens een link voor het plaatsen van foto’s ?Tenzij je ze zelf komt nemen van de wagen 😉 😉 😉 .

Foto’s kan je overal gratis plaatsen zoals bvb op imageshack , Magix , Flicker , etc

0
              Anoniem

😯 Ik zou mijn tentje pakken en voor de toonzaal gaan kamperen 😈
                “een in wit gespoten sleutel”?

Was een week geleden in Marbella en heb, op zoek naar veren (andere topic), enkele P garages bezocht overal Cayenne’s in de showroom en werkplaats oa bij de daeler zelf 8 bruggen met daarop 8 Cayennes 😯 + nog eens een 3-tal op hun wielkens, verder 1x 996 herstelling ongeval en 1x 997, om maar te zeggen “Cayenne rules te world!” 7/10 van de verkochte wagens bij CM is een Cayenne!

Genieten volgend week!!!!!!!! de volgende jaren zal ook wel lukken denk ik 😉

0
                Anoniem

Bedankt Koen ,

heb je ergens een link voor het plaatsen van foto’s ?Tenzij je ze zelf komt nemen van de wagen 😉 😉 😉 .

0

Super nieuws .
                    Vergeet geen fotootjes éénmaal je ze hebt .
                    Succes ermee

0
                  7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.