Eindelijk mijn droomporsche gevonden … :-)

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Eindelijk mijn droomporsche gevonden … :-)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
    • Ja, 😀 alleen is dat de echte, en de mijne ‘maar’ de look …

Ooit misschien de echte turbo ( blijft een droom-wagen ) Net zoals in Bad Boys ( is ook een 94 ). Naar mijn weten klopt de info van de site wel, het is zo dat die wagens een zeldzaamheid worden. De 964 turbo was immers ‘maar’ een 3.3, terwijl er enkel vanaf 94 een 3.6 door P werd uitgebracht …

Ze hadden trouwens 355 pk, die 3.6 Turbo’s 😈

mooie wagen, lijkt veel op deze….

ebay

Denk dat je dan best een handleiding van jouw bouwjaar en type besteld bij Porsche zelf.

Kost iets van een 22€…

Bedankt voor alle reacties 😀

De verwarming heeft precies iedereen iets anders. Ik heb maar 3 schuivers, dus een links boven en rechts boven is er niet. Wel is de onderste rood. Daarnaast moet ik het hier wel vragen, want een stikker in het handschoenkast heb ik niet, laat staan een handleiding.

Momenteel heb ik de verwarming al zo gekregen dat hij warme lucht blaast helemaal links aan de voorruit, en helemaal rechts. In het midden komt er niets open, waardoor daar de ruit ook niet ontwasemt …

Als ik mijn bovenste schuiver helemaal naar rechts zet gaat er wel een lampje branden van een ventilator.

Goe 😆

Over je verwarming: de 3 schuiven op het dashboard met de 4 schuivers

Linksboven:
                Naar rechts: Verse lucht van buiten op voorruit & beneden
                Naar links: Geen verse lucht van buiten

Rechtsboven: Blazer

midden: Warme lucht naar beneden, midden en boven, of enkel boven

Beneden: Warme lucht naar beneden, midden en boven, of enkel boven

Zo is het in ieder geval bij mij. Even in de handleiding kijken kan helpen 😉

S2

Heel mooie wagen!

Proficiat 🙂

[quote=”Geert”:29afa8vy]Over de verwarming ben ik nog niet uit.

Kan iemand zeggen waarvoor specifiek de 3 schuifknoppen, de 2 ronde knoppen en die 1ne grote ronde knop? Alles is te zien op de fotos.

Als ik het goed versta regelt hij dus de temperatuur automatisch dmv de grote draaiknop tussen de zetels?[/quote]

Ja de knop staat tussen de zetels en daar regel je de temperatuur mee, als je hem op het laatste zet van de warme lucht ( naar rechts )gaat hij echter extra hart beginnen blazen voor te ontdooien. De juiste positie voor het regelen van de 3 schuifknoppen ken ik nu niet van buiten maar ik weet dat er een korte samenvatting staat aan de binnen zijde van je handschoenen kastje. Die stikker zou er zeker moeten hangen.

Luc

Over de verwarming ben ik nog niet uit.

Kan iemand zeggen waarvoor specifiek de 3 schuifknoppen, de 2 ronde knoppen en die 1ne grote ronde knop? Alles is te zien op de fotos.

Als ik het goed versta regelt hij dus de temperatuur automatisch dmv de grote draaiknop tussen de zetels?

Proficiat met je 911, mooie wagen zo te zien !

Proficiat met je aankoop het ziet er een mooie wagen uit zo te zien. Wat de verwarming betreft voor het ontdooien van de ruiten is het vrij simpel, open je handschoenen kastje en daar staat alles in uit gelegd. De midden knop is om je verwarming te regelen wat de temperatuur aangaar en de sensor hangt vooraan in het midden aan het plafond.

Proficiat mer de wagen
                            Al heb ik het idee dat ik die fotootjes nog ergens ben tegen gekomen 😉
                            In Drogenbosch is volgend weekend de voorstelling van de Cayman.
                            Een paar mensen van het forum gaan erheen om gezellig samen te zijn.
                            kijk maar HIER 😀

Proficiat met je aanwinst…

Ben de wagen enkele weken geleden ook gaan bekijken

@ Geert.

Schitterende P ❗
                                Proficiat met uw aankoop, en veel plezier gewenst !

Wat is er in drogenbos misschien?

Hier wat info, fotos en vragen 😛

Het is een P 911 geworden van 85. Hij is het laatste jaar volledig gerestaureerd en omgebouwd naar een 964 turbo. Alle rubbers en slijtageonderdelen zijn vernieuwd of vervangen ( fotos dienden om dit te bewijzen ). Het is dus een 3.2 met een gewone versnellingsbak. Hij heeft 109 000 km en zo rijdt hij ook. Ik had nooit gedacht dat een 20 jaar oude wagen nog zo’n comfort kon bieden.

Fotos zeggen meer dan woorden, dus hierbij ….

Dan nog een paar vraagjes, en speciefiek over de verwarming / airco. We hebben de hele rit proberen om de ramen te ontdooien, maar ofwel was het veel te warm, ofwel veel te koud. Ook geraken we niet wijs uit de 3 schuif knoppen in het dash, de 2 draaiknoppen aan de versnellingspook en de 1ne grote draaiknop tussen de 2 stoelen.
                                  Kan iemand hier duidelijkheid in brengen, en uiteraard zijn jullie reacties ook meer dan welkom 😉 )
                                  [/img]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.