Eindelijk mijn droomporsche gevonden … :-)

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Eindelijk mijn droomporsche gevonden … :-)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • Proficiat Geert.
      Zien we hem de 27ste in Drogenbos ❓ 😈

Ben benieuwd Geert !

Ik heb ook al een paar keer gedacht me zo een lichtreclame aan te schaffen.
          35€ en verzend is eigenlijk niet overdreven.
          Sinds gisteren staan er ook 2 onder mijn in de gaten te houden artikels 😉

En ik heb een nieuwe gevonden en gekocht 😀 D D

Een gelukkig man mag hem zaterdag gaan afhalen. Fotos en info volgen nog. Btw, het is een 911 geworden 8)

Maar daarmee weten jullie nog niet echt veel hé…

Setakiran[quote]nu ben ik zelf gemuggezift geweest (als men dat zo zegt natuurlijk 😛 )

In Rover staat het Rover embleem natuurlijk. Ook wel knap logo eigenlijk.

Deze op de nieuwe Rover75 is iets minder want te modern (te fel)

En nu we het toch over logos hebben, ik heb nog iets leuks gekocht op ebay:

Mooi voor in de garage voor als er aan wagen gewerkt wordt of dergelijke 8)

En voor mij macs om volledig te zijn:

Is dat een vlag,Sebastiaan?

nu ben ik zelf gemuggezift geweest (als men dat zo zegt natuurlijk 😛 )

In Rover staat het Rover embleem natuurlijk. Ook wel knap logo eigenlijk.

Deze op de nieuwe Rover75 is iets minder want te modern (te fel)

En nu we het toch over logos hebben, ik heb nog iets leuks gekocht op ebay:

Mooi voor in de garage voor als er aan wagen gewerkt wordt of dergelijke 8)

En voor mij macs om volledig te zijn:

[quote=”Setakira”:35pz8lmk]
                  Tussen haakjes, heeft er iemand van jullie in z’n ledere zetels op de hoofdsteunen het porschelogo in reliëf? Deze wagen heeft dat en ik vind dat enorm knap (heb het ook in mijn rover) Jammer dat ik het niet in de 993 heb, maar ge kunt niet alles hebben natuurlijk 🙂 [/quote]

In je Rover een Porsche Logo op de hoodsteunen ???

😆 😆 😆

De 965 is een 3.3 turbo, de 964 turbo is een 3.6 en heeft een kleiner productie-aantal.

Zijn er volgens hun gegevens maar 1400 van gemaakt.

Vandaar dat Will Smith in de film zegt dat het een special edition is. Toen 105.000$ zegt em.

Tussen haakjes, heeft er iemand van jullie in z’n ledere zetels op de hoofdsteunen het porschelogo in reliëf? Deze wagen heeft dat en ik vind dat enorm knap (heb het ook in mijn rover) Jammer dat ik het niet in de 993 heb, maar ge kunt niet alles hebben natuurlijk 🙂

[quote=”mcklusky”:32cr086g]En wat dat verschil in remklauwkleur betreft… in films worden vaak verschillende wagens gebruikt van hetzelfde type , deze wagens worden gehuurd , als de draaidagen dan ver uit elkaar liggen en de Porsche van de eerste draaidagen is reeds aan anderen verhuurd (of platgereden) dan moeten ze een look-a-like pakken hé…[/quote]

Idd klopt maar er zijn wel iets meer 3.6 turbo’s gemaakt hoor.

En wat dat verschil in remklauwkleur betreft… in films worden vaak verschillende wagens gebruikt van hetzelfde type , deze wagens worden gehuurd , als de draaidagen dan ver uit elkaar liggen en de Porsche van de eerste draaidagen is reeds aan anderen verhuurd (of platgereden) dan moeten ze een look-a-like pakken hé…

Bij Raes Racing staat er ene te koop, nen 3.6 van 93 voor 48.500.-

Zijn er volgens hun gegevens maar 1400 van gemaakt.

Is echt wel een beauty !

En Marc, moest je daar eens naartoe gaan voor een testritje laat het me dan weten, dan ga ik met heel veel plezier mee ! 😉

Anoniem

rond welke prijs draaien die 964 en 965? Wat is eigenlijk het verschil hiertussen?

Ja maar “turbo 3.6” staat hier ook wel op de 964 turbo…

De 965 is een 3.3 turbo, de 964 turbo is een 3.6 en heeft een kleiner productie-aantal.

Is de informatie die ik heb he, corrigeer me als het niet juist is.

Is een amerikaan hé

Die moeten altijd wat meer op hun wagen hebben hangen.
                                Een 930 heeft daar bv “Turbo Carrera” op de motorkap staan

oordeel zelf maar, effe wat screencaps gemaakt

Hoe komt het dat hier de remklauwen rood zijn en dat is niet het geval op de eerste fotos?

Is dat normaal dat er achteraan de wagen Turbo 3.6 staat?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.