Eindelijk mijn droomporsche gevonden … :-)

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Eindelijk mijn droomporsche gevonden … :-)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
  • Anoniem

kdacht toch dat die porsche toch ook 3delige cupjes had hoor?
      is idd een droom

[quote=”White Shark 924″:8p4iraml]De Bad-Boyz porsche. Prachtig en idd een droomwagen… 😀 Veel succes![/quote]

denk dan toch dat gij een ander versie van bad boys gezien hebt

want waar zijn de meerdelige velgen en zo dan?

De Bad-Boyz porsche. Prachtig en idd een droomwagen… 😀 Veel succes!

Zo zie je maar dat foto’s nie altijd een duidelijk en correct beeld weergeven hoe een wagen in werkelijkheid is ❗

Miserie troef blijkbaar, echter één dingetje …
              Dat houten plankje aan de passagierskant is normaal !!!
              Mijn ’78 911 had het en mijn vriend’s ’76 Carrera had het ook.

Ik ben ook volledig gek van deze lijn, dat is ook de reden dat ik op basis van een paar fotos en wat technische info naar ginder wou rijden. Maar zelfs al van ver zag hij er in real life stukken minder uit. Als je daarna nog maar de wagen aan een oppervlakkige keuring onderworp kwamen er allerlei rare dingen boven die mij overtuigde om dat bedrag niet voor die wagen te geven.

Zo vonden we zowel aan de zekeringskast, als onder de tapijten allemaal losliggende draden ( die ook nog eens half gestript waren zodat er duidelijk contact kon gemaakt worden. Onderaan het dash lagen rubbere kabels zonder ergens aangekoppeld te zijn ( we vermoeden de verwarming ). Onder de passagierskant vonden we een houten plang terug. Deze diende om de oorspronkelijke vorm van de tapijt te simuleren. Er was een brandplek in de stoel van de bestuurder en de hemel kwam op vele plaatsen los van het dak ( zeker aan het open dak ).

De uitlaat hangt ( zoals sommige wel gezien hebben op de fotos ) allesbehalve recht. Het 2de stuk ( niet origineel is zelfs op verschillende plaatsen doorgeroest en met lapmiddelen terug in orde gezet. Onder de lak van de bijrijdersdeur begint roest zich op te werken. De achterste banden zijn volledig profielloos. De koplampen hadden geen enkele reflectie meer in de glazen.

En dit kwam allemaal al boven na een zeer oppervlakkig keuren, ik wil niet weten wat ik nog allemaal gevonden zou hebben…

Dat wil ook wel eens weten wat er mis mee is…. ❓

Ik vind het ne prachtige bak, (ik moet wel toegeven dat ik gek ben van dit model 8) ). EN eerlijk gezegd vind ik dat de prijs ook nog meevalt.

Alleen het interieur is niet echt mijne smaak

Blijft er inderdaad goed uitzien op de foto’s ❗
                    Wat is er dan juist tegen gevallen ❓

Veel suc6 verder met de zoektocht . . .

er mankeert precies iets met de uitlaat 😕 cry:

Ja het deed inderdaad pijn om hem daar achter te laten, maar het was net iets teveel geld voor die wagen. Wanneer ik dit neertelt moet hij gewoon perfect zijn…

Het jammerlijke is dat hij er op foto goed blijft uitzien…

Dat is natuurlijk steeds moeilijk.
                          Ik stel , als de wagen ver staat , zoveel vragen dat het bijna erg wordt.
                          Ook weet de verkoper op voorhand datalmijn vragen juist moeten beantwoord worden , want als ik zo’n afstand voor niets rij ik de wagen toch niet neem , maar dan wel behoorlijk pissed ben.
                          Tot nu toe geen problemen gehad 😀 wink:

ken

Hey Geert,

Dat kan je natuurlijk wel hebben als je de foto’s ziet en daarna zie je de wagen in werkelijkheid…. Dat er een groot verschil merkbaar is!

niet getreurd, neem rustig je tijd en hou ons op de hoogte.

Groeten

Vanmorgen om 4 uur vertrokken en nu juist terug aangekomen. Spijtig genoeg zonder porsche. De staat van de wagen is niet representatief met de fotos en informatie die ik reeds kreeg.

Ik ga hier zeker de wagen niet afbreken maar vind het jammer dat ik zonder P terug naar Belgie moest keren…

Fotos volgen nog wel 😉

Schoon machien zo te zien 😉

Papieren van de wagen en een verkoopcontract zijn voldoende en je paspoort.
                                  De rest kan je hier bemachtigen bij het invoeren van de wagen bij de douane 😉
                                  Invoeren kan geen probleem zijn en doen ze toch moeilijk kan je steedseen éénmalige homologatie aanvragen.
                                  Ik heb het zelf ook al meermaals gedaan en zonder één probleem.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.