Eindelijk mijn eerste Porsche 964 C2

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk mijn eerste Porsche 964 C2

• Maker
    Discussie

• Kim

Zo fier of ne gieter stel ik mijn eerste porsche voor.
      Het is een donkerblauwe 964 C2 manueel, waar ik toch een lange tijd naar gezocht heb.
      Hij is van bouwjaar 90 maar spijtiggenoeg eerste inschrijving in Duitsland op september ’91.
      Dus ik ga nog een jaar en een paar maanden wachten tot hij oldtimer is.
      Ik heb er onlangs vijf dagen mee rond gereden en plezant was het.
      Er moeten nog enkele zaken veranderd worden zoals wielen, stuur en enkele kleine dingen die ontbreken of niet meer functioneren.
      Daar zal ik jullie raad wel eens voor nodig hebben.
      Greetz

Attachments:
      • IMG_0434.jpg
      • IMG_0435.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • [quote=”DST” post=207680]… voor de BIV best wel wachten tot ie effectief 25 jaar is[/quote]

dan ook wachten om de auto in te voeren (douane vignet 705), zo niet krijg je nog een rekening achterna van de vlaamse verkeersbelasting voor de periode dat de auto stil gestaan heeft in je garage !!
        volgens die ambtenaren ben je verplicht, als je een auto invoert, deze ZO SNEL MOGELIJK in het verkeer te brengen.

om hier onderuit te geraken heb je facturen van herstellingswerken nodig, ofwel een recentere aankoopfactuur

XXX

Nice, veel plezier ermee.

Mooi mooi zeg !

Dikke bak, proficiat! Wel zeker wachten met naar de douane te gaan tot hij oldtimer is om een hoop miserie uit te sparen (ik spreek uit ervaring)!

dikke proficiat, veel rijplezier met je bjoetie, vertroetel hem maar.

Proficiat, ziet er netjes uit.

Ennuh, dat je dat weet Wiki-Deepee. Is een niet zo veel gebruikt gezegde hier, maar wel een hele mooie. M’n moedertje gooit um er nog wel es uit, hahaha.

Proper bakske

PS: voor de BIV best wel wachten tot ie effectief 25 jaar is

Proficiat, mooie spec!

Proficiatn ziet er zeer goed uit!

congratz !!!!

PS voor d’ollanse lezers: het vlaamse gezegde “Zo fier of ne gieter” kennen jullie NL-ers als “Zo trots als een aap met zeven l*llen.

Terecht fier !

Mooi , proficiat met aankoop !

proficiat, ziet er alvast mooi uit op de eerste foto’s.
                                je kan hem toch inschrijven voor enkele maanden om zo de volle pot te ontlopen aan taksen…. er zijn hier vele forumleden die dat blijkbaar doen om er toch mee te kunnen rijden, ze zullen je zeker informeren als ze dit lezen 🙂

WoW, knappe p ! Proficiat

Waauw!! Proficiat en prachtige keuze!
                                    Genieten maar!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.