- Dit onderwerp bevat 45 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 augustus 2015 om 17:24
Hebben jullie soms ook de drang dat je je geluk aan iemand moet kunnen vertellen als je zoooo tevreden en trots bent over je nieuwste aanwinst? Ik alvast wel! Sorry dus voor mijn enthousiasme :happydance:
Het onderwerp hierboven verklapt eigenlijk alles: na maanden zoeken heb ik eindelijk een ander speelgoedje om de schaarse vrijetijd die er me rest op te vullen 😀
Na mijn Boxster, die ik enigszins met pijn in het hart aan de kant zet en verkoop, is het de beurt aan een 996 4s. Gevonden in Nederland, en niet onmiddellijk grote liefde vanwege de aerokit. Maar ik besliste om toch “even” te gaan kijken en gelukkig maar dat ik het deed. Hij rijdt heerlijk en is in superstaat.
De invoer en de keuring heeft me letterlijk slechts één voormiddag gekost en kon volgens mij echt niet vlotter verlopen. De platen zijn aangevraagd en vanaf morgen kan ik mijn hart ophalen :driver:
Hieronder al even een foto, anderen volgens later wel als ik het rijden even moe ben 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.