Eindelijk terug een Porsche … 964 C2 ’92

Home Forum Stel jezelf even voor ! Eindelijk terug een Porsche … 964 C2 ’92

• Maker
    Discussie

• Peter De Meester
    Deelnemer

Na jaren zonder een 6 cilinder boxer overleefd te hebben is het er uiteindelijk toch van gekomen. 😀

De 50ste verjaardag van de 911 was een perfect excuus om mezelf een kadootje voor mijn 50ste verjaardag te gunnen.

Na lang wikken en wegen, eindeloze internet opzoekingen, enz … een 964 Carrera 2 uit 1992 gevonden voor een redelijke prijs, en naar ik mag hopen ook nog in een goede mechanische conditie.

Deze week komt de nummerplaat aan en ga ik hem ophalen … Zalig vooruitzicht. :coolness:

Beter nog, de eerste week van de paasvakantie ineens met mijn 17 jaar oude zoon een roadtrip van 3000 km naar een aantal automuseums in Duitsland, Italie en Frankrijk. :driver:

En midden juli natuurlijk naar het Festival of Speed in Goodwood … de 911 is er het hoofdthema, niet te missen.

Na al dit toekomstig moois, even een korte historiek. 15 jaar geleden mijn eerste 911 gekocht (een bijna perfecte 3.2 uit 1988), snel gevolgd door een 3.2 ClubSport uit 1989, omgebouwd voor circuit, héél erg véél lol meegehad met de circuit uitstappen van Porsche Club Francorchamps. Dan is er nog een Boxster bijgekomen én een 2.2 S uit 1971. Uiteindelijk alles verkocht (dik spijt van de eerste én natuurlijk die 2.2 S die nu een fortuin waard zou zijn geweest). Maar hier zijn we terug.

Wordt een leuk jaar 2013 😉

Attachments:
      • 964RV.jpg
      • 964LV.jpg
      • 964RA.jpg
      • 964LA.jpg
      • 964binnen.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • welkom :drink: leuke voorstelling :first: en veel :driver:

Hele mooie Porsche.
          Zo te zien helemaal identiek aan mijn 964 die ik in 1994 (als 2 jaar oud) gekocht heb en waarmee ik bijna 3 jaar heb gereden.
          Mogelijk is hij het!!!!

:applaus: :applaus: :applaus: Mooie 964!!!

welkom en veel :driver: plezier, en ik zou zeggen veel foto’s trekken van de road trip 😆

welkom,ziet er goed uit :up:

Welkom en veel :driver:

Welkom Peter, leuk om te lezen wat in de jaren voorbij gekomen is :up:
                    Loop zelf ook al wat langer op deze aardkloot en kan ook nog wel verhalen vertellen wat ik allemaal voor moois kon kopen voor weinig geld 😳
                    Veel suc6 met de 964 van de (goede) late serie 💡

Welkom! goede keuze, proficiat!

Habemus Peter 😛

Wees welgekomen Peter, en mooi P heb je daar man :up:

welkom!

Benvenuti Peter,
                            Leuke voorstelling, leuke historiek en nu een leuke wagen.
                            2013 wordt inderdaad mooi. :relaxman:
                            Ciao,
                            Luc

welkom op dit :happydance: forum, mooie P!

Welkom Peter :drink: jou wagen ziet er mooi uit :coolness: veel plezier er mee :happydance:

Welkom!!! :drink:

Wim

Welkom Peter, en veel :driver: plezier.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.