Eindelijk… Tom zijn 914 is er!

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Eindelijk… Tom zijn 914 is er!

• Maker
    Discussie
  • Na twee maanden wachten was het eindelijk zover: de 914 stond klaar.
    Officieel ingevoerd, controle vrij en alle papieren in orde.

Na een slapeloze nacht voor Tom brak er dan een prachtige dag aan… ideaal om je “nieuwe” wagen te gaan halen.

Enkele indrukken:

En zien die Chrome bumpers er niet super uit!

En alle originele stickers zitten er nog op…

Ook hier…

Eerste tankbeurt

Zeldzaam gezicht: met de glimlach aan de pomp 😉

Nu kan Tom beginnen simoniseren!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • [quote=”patje porsche”:3hp2qn6u][quote=”stefx911″:3hp2qn6u]Bumpers zaten er op toen Tom de wagen kocht.
      Die zijn ook echt als nieuw
      Een zeldzaamheid dat een amerikaantje die toch wel lelijke lange stootblokken niet heeft.
      Nog wel die lelijke zijpinkers maar die gaan op termijn wel verdwijnen.

Ik heb er vandaag even mee gereden. Dat is echt wel een heel plezante wagen!

Moest ik geen kinderen hebben…[/quote]
      inderdaad, mijn 914 heeft die ‘lelijke lange stootbloken’ maar de ,lelijke zijpinkers’ zijn al wel weggewerkt 😆
      zou je die ,lelijke stootblokken’ kunnen er af halen en een mooier model er op zetten ❓ 🙄 [/quote]
      hier verder
      http://www.clada.be/porscheforum/viewtopic.php?t=3003

[quote=”stefx911″:2gg4isif]Bumpers zaten er op toen Tom de wagen kocht.
        Een zeldzaamheid dat een amerikaantje die toch wel lelijke lange stootblokken niet heeft.

Moest ik geen kinderen hebben…[/quote]
        inderdaad, mijn 914 heeft die ‘lelijke lange stootbloken’ maar de ,lelijke zijpinkers’ zijn al wel weggewerkt 😆
        zou je die ,lelijke stootblokken’ kunnen er af halen en een mooier model er op zetten ❓ 🙄

Anoniem

[quote=”porsche914orange”:2lj0t3x1]mooi,mooi 😀
          De 2de 914 opt forum zeker ❓
          Wat heb je zo ongevoor betaald voor die chromen bumpers alsk vragen mag?[/quote]

Hij heeft redelijk veel geld betaald voor die twee chromen bumpers maar hij mocht den auto ertussen ook meenemen. 😀 wink:

Bumpers zaten er op toen Tom de wagen kocht.

Moest ik geen kinderen hebben…

mooi,mooi 😀
              De 2de 914 opt forum zeker ❓
              Wat heb je zo ongevoor betaald voor die chromen bumpers alsk vragen mag?

prachtige kar!

ik droom ook van zulk een 914’tje 🙂

[quote=”$rouji da pimp”:1s8dmseh]@ RSR: hehe neje, ze wou es rijden da meisje…. 😛 P
                  En dat hebben ze weer gezien, zelle!!!! 😆 8)

$rouji[/quote]

Ja dat ik dat heb gezien en het is niet moeilijk ook als ge vertrekt voor mijn deur. Trouwens ik zal u meer vertellen u vrienden waren al weg toen jij als aller laatste vertrok van op de car – wash van de ruddy.

Anoniem

@ RSR: hehe neje, ze wou es rijden da meisje…. 😛 P
                    En dat hebben ze weer gezien, zelle!!!! 😆 8)

$rouji

[quote=”stefx911″:3o1zrnsh][quote=”911-lover”:3o1zrnsh]Foei , mag niet hé .
                      Ik zou dat nooit durven 😈 😉 [/quote]

Mag wel hoor Koen, wel doorgeven aan de verzekering. Had zelf verzekeringsbewijs bij voor één dag voor de 914…[/quote]

Echt niet. Zelf met je verzekringspapier in je pollen.
                      Geloof me , ik ben er al voor voor de rechtbank mogen komen met een boete van meer dan 600€ tot gevolg 😥

ken

weeral eentje bij 😉
                        Feli met je 914
                        Ziet er goed uit hé, speciaal in da groen ma da staat hem zeker 😛

heel mooie 914 en top staat ook proficiat.

Hele mooie 914 , vindt dat een echte cult auto.
                            Heb ook ooit nog zo eentje gehad maar die was rot .
                            De Jouwe ziet er super uit, veel rijplezier gewenst en proficiat.

[quote=”$rouji da pimp”:19hry4j1]I like what i see!!!! Proficiat man!!!

$rouji[/quote]

Zeg Srouji hebben ze je rijbewijs ingetrokken of zo ? ik zag zondag je vriendin rijden terwijl jij er naast zat. 😕

[quote=”911-lover”:p6m62k67]Foei , mag niet hé .
                                Ik zou dat nooit durven 😈 😉 [/quote]

Mag wel hoor Koen, wel doorgeven aan de verzekering. Had zelf verzekeringsbewijs bij voor één dag voor de 914…

Anoniem

I like what i see!!!! Proficiat man!!!

$rouji

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.