Eindelijk was het weer zover

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Eindelijk was het weer zover

• Maker
    Discussie
  • Na een lange winterstop was het eindelijk weer zover.
    De 951 Martini kon weer uitgelaten worden op Zolder.
    Chris was de wagen dezelfde morgen nog bij Luc gaan afhalen waar ze haar jaarlijkse Check had gekregen en we konden er tegen aan.
    Kooitje en 18ers met slicks waren de nieuwigheden waarmee we nog niet gereden hadden.
    Ik kan maar één ding zeggen.
    Jongens, hebben wij weer plezier beleefd. Alleen het verbruik was niet zo erg leuk. Alsof de wagen elk jaar maar meer gaat gebruiken (of zou het aan de rijstijl gelegen hebben 😈 )
    129km hebben we afgelegd en toen zijn we moeten stoppen omdat de volle benzinetank erdoor was 😯

Fotootjes kan je in mijn fotoalbum vinden en dan klikken op de juiste tab

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Het is idd een funcar en daarvoor wordt die ook gebruikt.
      Die van jouw is een legale Mich , maar het zou idd zonde zijn die tot zijn grenzen op een circuit te gebruiken.

Kijk maar

@PPP en MRD Porsche : Maandag as kon niet gehaald worden , maar vrijdag as is me beloofd. De hoop is dus enorm groot net als het verlangen. Ik hou iedereen op de hoogte.

jaja..’t is al goed!… 😆

…maar zo’n auto die je speciefiek voor circuit gebruikt, is toch nog wat anders hé 😉

Sprak de man met DE Fun car 🙄 😆

have fun guys!!!! merci voor de updates 😀 …wou dat ik in jullie schoenen stond…lijkt me een echte fun-car! 8)

Anoniem

Een 60-tal liter hebben we ongeveer verbruikt, dus iets van een 1 op 2 🙄
              De tank was niet leeg maar eens er 3/4 uit is krijgt hij in een bocht naar rechts geen benzine meer. Zijn we er maar mee gestopt. Volgende keer weer maar een paar jerricans meenemen.
              De eerstvolgende keer zitten we ermee in Francorchamps (vrijdag 24/05). Daarna pas half augustus terug in Zolder tenzij we in juni/juli nog iets vinden.
              En intussen is het hoog tijd om luchthappers op de voorste remklauwen te plaatsen. Met slicks worden de wielen veel heter + dat je ook later kan remmen waardoor de temperatuur van de remolie echt omhoog vliegt. DOT5 remolie begint dan ook al eens te koken. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk race-remolie gebruiken.
              Wel ongelooflijk hoe een slick kan opwarmen. Ik had alle banden op 1.8 bar gezet. Na 20 min rijden binnengekomen omdat ik vond dat het echt niet meer ging. Linkse kant was zomaar even opgelopen tot 2.6 bar. Daarna verder gereden op 2.2 bar en dan ging het terug beter.

En verder… was ‘t lekker bakken geblazen in de wagen. Mijnen helm lekte bijna uit…

Koen en Chris: veel plezier voor dit seizoen op het circuit!

Koen: ik dacht dat het ook over de CS zou gaan 🙂

damn, had ik dat geweten…
                  staan die datums ergens??

Zie ik dit topic, denk ik ja, de 968 is back in town 😕

We blijven proberen Koen 😆 😆
                    Geduld is een mooi deugd ❗

ken

staat weeral klaar voor het seizoen

veel raceplezier koen en chris 😈

129km met 1 volle tank 😯 hoeveel bezine gaat er in jullie tank in als deze vol is?

Ze staat er mooi bij Koen, en enorm veel geluk gehad met het weer ook hé 🙂

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.