Elektrisch schema 911 sc 1978

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Elektrisch schema 911 sc 1978

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

heeft er iemand een Europees schema voor een 911 sc modeljaar 1978?

heb dit weekend m’n nieuwe lichtschakelaar en pinkerhendel geplaatst volgens het
    amerikaanse schema van Pelican Parts (identiek aan dat van cannell.co.uk), maar heb
    nu geen standlichten bij uitgeschakeld contact en uitgetrokken lichtschakelaar.
    de parkeerlichten werken ook niet bij ingeschakelde pinkerhendel.

(moet er wel bijzeggen dat ze ook al niet werkten voor ik alles opnieuw aangesloten
    heb en de rommelboel onder het dashboard heb opgekuist)

Thanks!

Groetjes,
    Johan

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • No problem, toch bedankt voor de moeite :up:

net tussen de soep en de patatten (letterlijk dan) gekeken en blijkbaar ook allemaal US-schema’s in de WS.. 🙁 sorry..

ik heb hier de volledige workshop liggen van de oudere elfjes inclusief de SC. Zal eens kijken wat elektrisch schema betreft. Heb nu wel ff geen tijd, zal voor deze nacht of morgen zijn!

Hoi Wim,

bedankt voor het aanbod :up:

Zal wel niet voor direct zijn want moet eerst de firewall nog laten dichtmaken,
            word nu praktisch doof als ik ermee rij :mrgreen:

Wim

[quote=”Hellraiser” post=132293]Thanks Wim, maar zijn ook enkel de USA-schema’s :cry:[/quote]

Staan daar geen Europese bij dan. 😕

Ik heb op de zaak wel boeken van de Europese bedrading, maar als ik die in scan zie je niet zoveel.
              Je mag rustig anders een dag naar ons komen om het op te lossen, en krijg je de boeken tot je beschikking. 💡

Spijtig genoeg ook niet, maar toch bedankt 🙁

Denkelij dit ???
                  911_electrical_1973_CIS_Part1.jpg

911_electrical_1973_CIS_Part2.jpg

Thanks Wim, maar zijn ook enkel de USA-schema’s 😥

Wim
                    9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.