elektrische spoiler

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 elektrische spoiler

• Maker
    Discussie

• porsche666
    Deelnemer

hallo,

heb mij juist zo een elektrische spoiler gekocht van een 964,

Iemand ervaring om deze aan te sluiten?

Deze hoeft niet automatisch te gaan, (mag altijd)
      Het is voor een 2.7 van 74

Werkt dat zoals een automatische antenne? of zoals elektrische ruiten? (hiermee bedoel ik: moet de spoiler continu stroom krijgen en is er een derde kabel voor het signaal? of +- is uitkomen en -+ is ingaan)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Als je het plaatst .. doe het dan zoals het hoort … (mijn mening)

Spoilertje omhoog bij 80km/u … en weer omlaag bij -15km/u …

Greetz
        Dirk
        😉

ik heb 320 Euro betaald,

wel particulier

[quote=”mcklusky”:2u5kdmm5]Koen is weer in zijne goeie 😉 ) [/quote]

Een beetje gezonde humor mag , maar helaas zijn er enkelingen die dat wat te min kennen 😉

Koen is weer in zijne goeie 😉 )

ik heb em door ,ik heb hem door 😆 😆 😆

[quote=”cab ’88”:312i0gfq]Past dat in een gewone 911 koffer? Misschien een rare vraag maar wat vragen ze op de tweedehandsmarkt voor zoiets? Heeft er nog iemand een te koop?[/quote]

Ik zou zo’n spoiler zeker niet in je koffer bouwen. Ziet zo belachelijk uit een spoiler vooraan aan een Porsche 😉
                  Op een motorkap ziet dat vééél beter uit 😆 😆 😆

Anoniem

Past dat in een gewone 911 koffer? Misschien een rare vraag maar wat vragen ze op de tweedehandsmarkt voor zoiets? Heeft er nog iemand een te koop?

[quote=”porsche666″:4ca6teru]hallo,

heb mij juist zo een elektrische spoiler gekocht van een 964,

Iemand ervaring om deze aan te sluiten?

Deze hoeft niet automatisch te gaan, (mag altijd)
                      Het is voor een 2.7 van 74

Werkt dat zoals een automatische antenne? of zoals elektrische ruiten? (hiermee bedoel ik: moet de spoiler continu stroom krijgen en is er een derde kabel voor het signaal? of +- is uitkomen en -+ is ingaan)[/quote]
                      Een electrische antenne werkt wanneer men de radio aanzet, dus stroom krijgt.
                      Je spoiler kun je op dezelfde manier laten werken, aansluiten op de radio. 😀 NEEN GRAPJE HOOR !

Als je de spoiler manueel wenst te bedienen plaats je een schakelaar, door stroom te geven laat je de spoiler dan omhoog of naar beneden gaan. De + is je stroomdraad die je onderbreekt door de schakelaar.

Succ6

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.