- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 september 2014 om 10:43
Er zijn nogal wat verschillende vormen van elektrische stoelen, meestal met enkel de hoogteregeling elektrisch maar mijn bestuurderstoel heft ook een elektrische verstelling van de rugleuning, voor het naar voor of achter kantelen. Het vervelende is dat die niet meer werkt, de hoogteregeling voor en achter werkt prima. Ik heb al eens gemeten aan de schakelaar en die doet zijn werk naar behoren (jaja inclusief het nodige gekloot met die billekes :bounce: ).
Heeft er iemand een idee van waar die motortjes precies zitten en hoe je daar best aan kan zonder de hele zetel te verk :censored: ten? Ik heb al eens gepiept en die van de hoogteverstelling zie je goed zitten, maar die voor de rugleuning zitten in de leuning zelf denk ik?
Of weet er iemand hoe je de rugleuning manueel kan verstellen, dat zou al een schitterende korte termijn oplossing zijn. Ik heb graag een vrij rechtopstaande stoel en nu staat de leuning nogal ver naar achter…
Alle tips zijn welkom!!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.