Elfje met G50 uit 1987 aangeschaft

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Elfje met G50 uit 1987 aangeschaft

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Hallo,

Heb vorige week een Elfje met G50 uit 1987 op de kop kunnen tikken.
      Woensdag a.s. mag ik “het” gaan halen.
      Wat is jullie ervaring met een 3.2 met G50, wat zijn de pluspunten…op wat dien ik naar onderhoud toe te letten…m.a.w. wat zijn de tere punten…of zijn er geen ????
      Hartelijk dank voor de reactie.
      Mvg Horacesilver 😀 D

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • [quote=”MRD-Porsche”:2j2wpdpv]Beste forumleden,

op aanvraag van Philip alias Horacesilver alias Philip 968 alias Philip911, sluit ik dit topic.

Talitho[/quote]

Hier snap ik dus echt de ballen van .

Ten eerste is het zeer onoverzichtelijk als één lid onder meerdere namen schrijft op één forum .
        De reden hiervoor zie ik al niet in (tenzij gespleten persoonlijkheid).

Ten tweede kan ik als Moderator mijn job niet goed uitvoeren door deze wanorde van namen en kan enkel een admin dit aan de hand van bvb mailadresof IPadres . Zo kan (en mag) ik geen draadje sluiten zonder gegronde reden of vraag van de topicstarter.

En ten derde . Als je dan toch verschillende namen wil gebruiken ,gebruik dan AUB ook diezelfde naam als je gebruikt hebt als topicstarter om te vragen een draadje te sluiten .

Sorry , maar dit moest me even van het hart .

Beste forumleden,

op aanvraag van Philip alias Horacesilver alias Philip 968 alias Philip911, sluit ik dit topic.

Talitho

[quote=”philip911″:1p8eezvp]Geachte Heer Moderator,

Mag ik u vragen om dit item te sluiten aub.
            Mvg Philip[/quote]

Dit kan ik niet doen Philip .
            Ten eertse weet ik niet waarom dit topic gesloten moet worden (motivatie bij je aanvraag ❓ ) en daar je de topicstarter niet bent kan ik ook om deze reden niet ingaan op deze vraag .

moooooooooooooooooooooie wagen!!!!!!!!!!!!!
              moest het zijn dat er op haar/zijn kont carrera staat,wil je mij dan eens de juiste afmetingen geven voor plaatsing?heb er een liggen maar wil hem JUIST plaatsen.
              alvast bedankt

franky

Zeer mooie wagen .
                Van harte geluk gewenst en veel plezier ermee

Eerste keer dat ik dit topic zie, is idd een subliem mooie auto voor zijn leeftijd.

Proficiat met de nieuwe aanwinst. Zeer mooie wagen. Één dingetje ontbreekt er voor mij: CARRERA op zijn/haar kont 😆 . (of vergis ik mij, is moeilijk te zien met de donkere kleur?)

Geachte Heer Moderator,

Mag ik u vragen om dit item te sluiten aub.
                      Mvg Philip

1 woord,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,MOOI 8) [quote=”S2″:208r9zi0]Et voila 🙂

Knappe wagen 😉 [/quote]

mooi, mooi!
                          Ben ook min of meer op zoek naar zoeentje.
                          (kan ik mijn nick aanpassen 8) )
                          Wat heb je ervoor betaald als ik zo onbeleefd mag zijn?
                          Mag per pb natuurlijk.

knap zeer mooi 😉

Wim

Ben benieuwd. :mrgreen:

Anoniem

Goedendag,

Bedankt Maarten voor het plaatsen van mijn foto’s. Je mag er gerust nog een paar bijzetten als je de tijd hebt.
                                Ik dacht ook nog even te reageren op het berichtje van “vanleuven” maar ben te lui vandaag…..
                                Mvg philip

S2

Et voila 🙂

Knappe wagen 😉

S2

[quote=”horacesilver”:3jl4q23v]Hallo,

Dankjewel voor het enthousiasme. Deze middag een ritje gemaakt……was letterlijk en figuurlijk (schuifdak open) in de wolken….
                                    Wat de foto’s betreft, net zoals vroeger met de 968, weet ik dus nog altijd niet (ben gewoon te dom…toch op dat gebied!!) hoe ik de fotos moet publiceren.
                                    Vorige keer heeft een attente Porschist zijn mailadres opgegeven en ze voor mij geplaatst. Weet echter niet meer wie dat was…mijn excuses daarvoor.
                                    Heb ondertussen een dertigtal foto’s genomen. Wordt dus ongetwijfeld vervolgd.
                                    Mvg Philip[/quote]

Dat was ik, al heb ik intussen geen Porsche meer, ik wil je best nog eens helpen 🙂 Ik stuur je een pb’tje met mijn emailadres.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.