Elfje met G50 uit 1987 aangeschaft

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Elfje met G50 uit 1987 aangeschaft

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Hallo,

Heb vorige week een Elfje met G50 uit 1987 op de kop kunnen tikken.
      Woensdag a.s. mag ik “het” gaan halen.
      Wat is jullie ervaring met een 3.2 met G50, wat zijn de pluspunten…op wat dien ik naar onderhoud toe te letten…m.a.w. wat zijn de tere punten…of zijn er geen ????
      Hartelijk dank voor de reactie.
      Mvg Horacesilver 😀 D

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Wim

[quote=”horacesilver”:ov405osi]
        Het Elfje met G50 uit 1987 gekocht aan een zeer interessante prijs en in werkelijk sublieme staat…[/quote]

Blijkt dus toch aan gewerkt te moeten worden, als ik je nieuwe draadje zo lees. 🙄
        Meestal gaat subliem en goedkoop niet samen. 😉

968? philip?….zal toch niet…. 😀
          denk dat er hier menigeen je wel kan helpen daarmee

Anoniem

Hallo,

Dankjewel voor het enthousiasme. Deze middag een ritje gemaakt……was letterlijk en figuurlijk (schuifdak open) in de wolken….
            Wat de foto’s betreft, net zoals vroeger met de 968, weet ik dus nog altijd niet (ben gewoon te dom…toch op dat gebied!!) hoe ik de fotos moet publiceren.
            Vorige keer heeft een attente Porschist zijn mailadres opgegeven en ze voor mij geplaatst. Weet echter niet meer wie dat was…mijn excuses daarvoor.
            Heb ondertussen een dertigtal foto’s genomen. Wordt dus ongetwijfeld vervolgd.
            Mvg Philip

Proficiat!!
              ..en benieuwd naar de foto’s…

hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier ermee 🙂

gefeliciteerd en veel plezier ermee 😀

Anoniem

Voilà, het Elfje is aangekomen…en staat te blinken in de garage….. Deze namiddag een flinke proefrit mee gemaakt, rijdt zeer goed, schakelt en remt perfect… ‘k heb het weeral eens getroffen…
                    Maar goed, ben er ook al een tijdje mee bezig. Ongelooflijk maar waar…je zoekt eerst heel België af om dan bij wijze van spreken aan je achterdeur te belanden bij een Porsche specialst uit Olsene, Zulte. U raadt het al….inderdaad bij Willems.
                    Dat er nog correcte mensen zijn die bovendien een zeer correcte prijs vragen staat nu ook buiten kijf.
                    Het Elfje met G50 uit 1987 gekocht aan een zeer interessante prijs en in werkelijk sublieme staat…bovendien nog een jaar garantie erbij gekregen op uurloon en onderdelen… en dat voor een prijs ruim onder de partikuliere vraagprijzen…de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
                    Ook wil ik nog even aanstippen dat de heren van Willems, nl Carl en Steve, mannen zijn van hun woord. Ze hebben de wagen afgeleverd met aandacht voor de kleinste details zonder meerprijs, zonder bla bla bla…..ik ben dus supercontent.
                    Morgen naar Oostende mijn nieuwe nummerplaat gaan halen en weg zijn wij. Foto’s van dit prachtexemplaar volgen.
                    Mvg

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop.
                      Er kunnen zich wat problemen voordoen, en zeker als er met de auto dagelijks gereden is, dus zomer en winter.
                      klik maar een op de link, https://porscheforum.be/phpBB/viewtopic.php?f=30&t=4630 dan zie je waar je naar moet kijken en controleren.
                      Verder is de G50 een lekkere bak om te schakelen, en de motor is over het algemeen sterk, maar ook wat minpunten.
                      Kleppendeksels hebben de neiging te gaan lekken, motor kan galoperen, kering schakelas lekken.
                      Verder is de verwarming gevoelig, vooral kachel kleppen bij de motor, blowers hebben wel eens last van janken, relais onder de bestuurdersstoel is gevoelig, dus altijd een op reserve bij hebben.
                      Verder kunnen er stroom probleempjes aan de orde zijn.
                      Plus punten: voor de rest is het een heerlijke auto die je snel de min punten doet vergeten.
                      Verwen ze, en geef haar op tijd een beurt. 😉
                      Dan heb je er een fijne auto aan. 💡

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.