Elk om beurt …

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Vandaag eindelijk toch mijn slag kunnen slaan: heb een 996 Carrera 4 van 2001 gekocht, zwarte kleur, eerste eigenaar, volledige historiek met fakturen en onderhoudsboekje, 100700 km’s, splinternieuw eigenlijk nog. En met (naast de “gewone” opties) enkele leuke extra’s zoals de beroemde sportuitlaat met aan/uit knopje op dashboard (code XLS – mooie sound trouwens), 18″GT3 velgen (code XRL), litronic (zonder afdekkap 😆 ), knappe stereo met 10 LS (code 490), het sportchassis (M030), sportzetels (M375 en M376), enz enz, een lijst van 28 optie codes.
      Foto’s volgen…zaterdag mag ik afhalen (en dokken 😕 ) en hopen dat ik geen miskoop heb gedaan…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • D’Ieteren Porsche Import heeft me een half jaar geleden de volgende productieaantallen doorgegeven van de 993 4S :

1996 : 2427 stuks
        1997 : 1887 stuks
        1998 : 598 stuks

In ieder geval ongelooflijk weinig als je het vergelijkt met de huidige productieaantallen van de 997 …

4s

[quote=”fdeville”:2fwt6ru0][quote=”stefx911″:2fwt6ru0]Van de 996 zijn er meer 4S’en gemaakt dan “gewone” Carrera 4’s.. dacht ik

Dus jouw wagen is exclusiever 😉 [/quote]
          Dat wordt in elk geval al eens gezegd van de 993…ik wist niet dat dat ook het geval was van de 996.[/quote]

dit vond ik op een site ivm 993 4s :

“Der Carrera 4S wurde im Vergleich zum Porsche 993 Carrera in verhältnismäßig geringer Stückzahl gebaut. Dies ist mit ein Grund dafür, weshalb für Carrera 4S-Occasionen heute meist wesentlich mehr bezahlt werden muss als für Carrera oder Carrera 4. Im Modelljahr 1997 wurden insgesamt 2.752 Porsche des Typs Carrera 4S gebaut. Im Modelljahr 1998 verließen weitere 900 Fahrzeuge dieses Typs die Werkhallen.”

Ook van deze kant van harte.
            Ziet er super strak uit

Anoniem

[quote=”stefx911″:14z3tskj]Van de 996 zijn er meer 4S’en gemaakt dan “gewone” Carrera 4’s.. dacht ik

Dus jouw wagen is exclusiever 😉 [/quote]
              Dat wordt in elk geval al eens gezegd van de 993…ik wist niet dat dat ook het geval was van de 996.

Van de 996 zijn er meer 4S’en gemaakt dan “gewone” Carrera 4’s.. dacht ik

Dus jouw wagen is exclusiever 😉

Anoniem

[quote=”Bernie”:n8t6kvjf]Proficiat met de 996 4S ! Mooie wagen !

Veel plezier ermee 🙂 [/quote]
                  Thanks. Maar het is wel geen C4S, hoe graag ik dat gewild had…, het is een gewone C4.

Proficiat met de 996 4S ! Mooie wagen !

Veel plezier ermee 🙂

Anoniem

[quote=”stefx911″:l8ycm4rl][quote=”fdeville”:l8ycm4rl][quote=”Luke”:l8ycm4rl]schone bak , en dr staat ook n schoon huiske achter geloof ik 🙂 -)[/quote]
                      De geburen noemden het in den beginne “de bunker”, maar intussen zijn ze het al gewoon…[/quote]

Tja, ramen kosten geld en daar kan je beter een P’ke mee kopen hé 😉 😆 [/quote]
                      De ramen zijn er wel (121 m² om precies te zijn, ik zie de faktuur nog zo voor mijn ogen 😥 ), maar je ziet ze niet (van op de straat…) 8)

[quote=”fdeville”:294xfn3v][quote=”Luke”:294xfn3v]schone bak , en dr staat ook n schoon huiske achter geloof ik 🙂 -)[/quote]
                        De geburen noemden het in den beginne “de bunker”, maar intussen zijn ze het al gewoon…[/quote]

Tja, ramen kosten geld en daar kan je beter een P’ke mee kopen hé 😉 😆

Anoniem

[quote=”Luke”:ib6o3p21]schone bak , en dr staat ook n schoon huiske achter geloof ik 🙂 -)[/quote]
                          De geburen noemden het in den beginne “de bunker”, maar intussen zijn ze het al gewoon…

schone bak , en dr staat ook n schoon huiske achter geloof ik 🙂 -)

Anoniem

[quote=”Pascal”:2ari52ku]En schoon velgen … 8) [/quote]
                              Schoon wel, maar “pain in the ass” om te kuisen 😕

Knappe wagen Filip, PROFICIAT!!! En schoon velgen … 8)

Anoniem

Fotookes staan op mijn persoonlijk album op deze site, zie hier
                                  Speciaal voor Stefx911 en de andere jonge ouders 😆 ook eentje met het Porsche kinderzitje achteraan: het past er perfekt in !
                                  Voilà, en meteen ook maar mijn avatar veranderd van 964 naar 996 (krijg het eindelijk over mijn hart…)

Anoniem

Word het geen tijd voor fotokes????
                                    8)

$rouji

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.