Elk om beurt …

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Vandaag eindelijk toch mijn slag kunnen slaan: heb een 996 Carrera 4 van 2001 gekocht, zwarte kleur, eerste eigenaar, volledige historiek met fakturen en onderhoudsboekje, 100700 km’s, splinternieuw eigenlijk nog. En met (naast de “gewone” opties) enkele leuke extra’s zoals de beroemde sportuitlaat met aan/uit knopje op dashboard (code XLS – mooie sound trouwens), 18″GT3 velgen (code XRL), litronic (zonder afdekkap 😆 ), knappe stereo met 10 LS (code 490), het sportchassis (M030), sportzetels (M375 en M376), enz enz, een lijst van 28 optie codes.
      Foto’s volgen…zaterdag mag ik afhalen (en dokken 😕 ) en hopen dat ik geen miskoop heb gedaan…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
    • Anoniem

Neen, nog geen foto’s , hopelijk dit weekend. Na enkele weken ermee te hebben gereden moet ik de sceptici toch met aandrang vragen om hun visie te herzien: dit model is wel degelijk een echte porsche in hart en nieren. Maar één verschil met de oudere modellen, met name de koeling van de motor, maar voor de rest even veel fun, sound, kracht, … . Ik heb er nog geen spijt van. En de combinatie 4×4 met de PSM is, voor een gewone bestuurder, heel veilig.

Anoniem

Proficiat!!! al eens tijd gehad voor fotokes te trekken?????

$rouji

Beetje laat maar door verlof de topic gemist

Toch nog een dikke proficiat.

Tis wel geen 964 maar toch 😉

Zou ik ook zo doen ! Zorg voor verzekering en t’is in orde.

Andere ophangen.
                Geen politiecontrole hier op zulke wagens 😉

Dikke proficiat fdeville!!

Vermits je (als ik mij niet vergis) toch vaak hier in de buurt bent moet je maar eens langskomen als je’m hebt hè 🙂

Ook hier van harte proficiat en heel veel zorgeloze momenten.

Dan toch geen luchtgekoelde P niet meer 😉

Eric

Anoniem

[quote=”911-lover”:lk48kf0h]Ook van deze kant van harte geluk gewenst met je nieuwe aanschaf[/quote]
                      Ik ben net op tijd om nipt te laat te zijn voor de herfstrit, ik kan mijn nummerplaten pas maandag halen 😥 😥 😥 .

Ook van hieruit veel (kuis)plezier toegewenst 😉

Ook van deze kant van harte geluk gewenst met je nieuwe aanschaf

proficiat met je nieuwe aanwinst en zeker veel plezier er mee 😉 😉 😉

[quote=”fdeville”:ke3p7iy7]Hopelijk ontmoet ik met deze geen vrachtwagens meer… 😆 [/quote]

En moest dat toch zijn.. dan bel je mij maar 😉

Mooi mooi ! Sportuitlaat en sportzetels vind ik essentieel 🙂 Veel plezier !

Anoniem

[quote=”mcklusky”:7rhvpiid]Proficiat !!

Prachtige opvolger van je vorige C4

🙂 [/quote]
                                  Thanks…en je ziet, in ben consequent: terug een C4… . Hopelijk ontmoet ik met deze geen vrachtwagens meer… 😆

Proficiat !!

Prachtige opvolger van je vorige C4

🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.