Elk om beurt …

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Vandaag eindelijk toch mijn slag kunnen slaan: heb een 996 Carrera 4 van 2001 gekocht, zwarte kleur, eerste eigenaar, volledige historiek met fakturen en onderhoudsboekje, 100700 km’s, splinternieuw eigenlijk nog. En met (naast de “gewone” opties) enkele leuke extra’s zoals de beroemde sportuitlaat met aan/uit knopje op dashboard (code XLS – mooie sound trouwens), 18″GT3 velgen (code XRL), litronic (zonder afdekkap 😆 ), knappe stereo met 10 LS (code 490), het sportchassis (M030), sportzetels (M375 en M376), enz enz, een lijst van 28 optie codes.
      Foto’s volgen…zaterdag mag ik afhalen (en dokken 😕 ) en hopen dat ik geen miskoop heb gedaan…

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
      • [quote=”4s”:bic8019f]de link van kapaza werkt niet meer, maar naar de beschrijving te horen lijkt het wel echt goed

proficiat en veel plezier toegewenst[/quote]

WB

Proficiat met je aankoop!!! Ziet er een prachtige wagen uit en zeker een faire prijs! Veel plezier er mee!!!
          WB

ken

feli met je aankoop

foto’s posten als je hem hebt hé

veel rijplezier ermee 😉

proficiat man…veel Porsche plezier !!!! 😀

4s

de link van kapaza werkt niet meer, maar naar de beschrijving te horen lijkt het wel echt goed

proficiat en veel plezier toegewenst

Prachtig nieuws.

Je gaat er van genieten , proficiat !!! Een zalige wagen ❗

heb de wagen daar al gezien en tis een beauty !!!!

Anoniem

Voorlopig nog te zien op http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/5268 … era_4.html
                      Van zodra ik hem heb volgen er meer foto’s

Knap amaai en de foto’s ??

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.