Elke dag een nieuwe film

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Elke dag een nieuwe film

• Maker
    Discussie
  • Ik kreeg zo even het idee om elke dag (als ik de kans heb , maar anderen mogen ook posten natuurlijk) hier een leuke film in volle lengte neer te zetten .

Voor vandaag hebben we

No Man’s Land met Charlie Sheen.
    Een klaasieker voor de echte Poschisten

[video]http://www.youtube.com/watch?v=qEcmRvKEELQ[/video]

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • [quote=”PatrickB” post=103870]Niks zo simpel als een kabelke naar je TV of alles te streamen. :mrgreen:
      Zelf kijk ik al jaren films over mijn PC. :engeltje:[/quote]
      Als je You Tube filmpjes gaat streamen of via kabel overbrengt naar je TV dan heb je een erbarmelijke kwaliteit en dat heb ik er echt niet voor over hoor. Geef mij voor een goede film maar HD.

PB

edit.

Allemaal heel mooi, maar ik vraag me alleen af wie op zijn PC scherm een film van +2 uur gaat bekijken 😕 .

En nu we eindelijk zomer hebben 😀

Beter met een pintje op een terras.

Winning!!!!

Haaaaaa, No Man’s Land…
              Een klassieker in zijn genre :respect2:
              Porschkes én Charlie Sheen.
              It doesn’t get much better :first:

Beste leden,

het bekijken van films en het beluisteren en/bekijken van muziekclips op youtube is niet strafbaar. De titularis of de houder van het intellectueel eigendomsrecht in dit geval de filmstudio of de ditributeur kan youtube verplichten om zijn eigendomsrecht te beschermen door de film te verbieden wat in dit geval (nog)niet gebeurd is. Voor wat betreft het illegaal downloaden is er een Europese wet die geldt voor alle lidstaten dus ook België en Nederland en dit is strikt verboden. Het bekijken van films waarvoor er geen rechten betaald zijn valt onder dezelfde wet maar is natuurlijk moeilijker te bewijzen aangezien er geen sporen van te vinden zijn. Elke lidstaat heeft zijn eigen uitvoeringsbesluiten. Voor België is dat onder de vorm van een Koninklijk Besluit. Ik weet niet zoveel van porsche mechaniek maar hier kan ik wel helpen. 😉 Dus conclusie na mijn korte uitleg over de wet op de intellectuele eigendomsrechten. Posten maar die handel van youtube.. By the way No man’s land was de eerste film die mij heeft doen besluiten om er ooit eentje te kopen grtz

Ik heb het ook niet over downloaden (wat ikzelf nooit doe of gedaan heb) maar enkel over kijken .
                  ik dank dat als ze op Youtube staan je wettelijk in orde bent .
                  Anders zullen ze wel verwijderd worden .
                  Mijn vriendin kijkt erg veel films via Youtube en heeft nog nooit één virus binnengehad

Hier het Filmpje voor vandaag

Bad Boys 2

[video]http://www.youtube.com/watch?v=yIRfJwbBHwc[/video]

[quote=”cabrio wim” post=103724]Zou er met oppassen, want hier in Nederland gebeuren de laatste tijd rare dingen met films en muziek downloaden.
                    De computer is dan geblokkeerd en kan dan tegen z.g betaling vrijgegeven worden.
                    Het is een virus wat meekomt met het down loaden.

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w29/geblokkeerde-computers.xml

Weet natuurlijk niet of de hackers alleen in Nederland bezig zijn, of dat dit gebeurd via bepaalde sites.[/quote]

Klopt wim!!!
                    Hetzelfde voorgehad op een Belgisch autoforum, ferme blijvende misserie gehad!!!!

Het zijn niet zozeer de films die het virus veroorzaken maar de adds.
                      Hou ook rekening dat elke keer als je een film bekijkt, wordt een PART-bestand automatisch aangemaakt, een map met de naam DivX-video’s wordt weergegeven.
                      Buiten het feit dat het illegaal is, je hoeft zelfs niet te downloaden, heeft te maken met copyright rechten op de films, is het ook traceerbaar vermits in je OS een log wordt aangemaakt wanneer en wat je hebt bekeken.
                      Doe ermee wat je wil maar ik zou toch opletten al ik jou was.

PB

edit.

Klopt volledig Wim, de site opgegeven door PatrickB is gevaarlijk.
                          Er zijn veel klachten over te vinden op internet met betrekking van virussen die bij het downloaden binnengehaald worden.

Dus ik zou zeggen wegblijven van dergelijke sites.

De link van 911-lover is bullet proof want dat is gewoon een link van You Tube.

Wim

Zou er met oppassen, want hier in Nederland gebeuren de laatste tijd rare dingen met films en muziek downloaden.
                            De computer is dan geblokkeerd en kan dan tegen z.g betaling vrijgegeven worden.
                            Het is een virus wat meekomt met het down loaden.

http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/nieuws/2012/w29/geblokkeerde-computers.xml

Weet natuurlijk niet of de hackers alleen in Nederland bezig zijn, of dat dit gebeurd via bepaalde sites.

PB

edit.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.