Elroy stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Elroy stelt zich voor

• Maker
    Discussie

• Elroy Lagerweij
    Deelnemer

Hallo allen,

Dit weekend ben ik mee geweest naar de roof party in Stuttgart.
      Een heel gezellig weekend gehad met een aantal toffe leden van jullie forum.

Vandaar dat ik me hier ook aangemeld heb en me even netjes voor zal stellen;
      Mijn naam is Elroy, ik woon in nederland en ik kom in vrede :mrgreen:
      Ik ben een echte Porsche fan en heb nu zo’n 4jr een oldtimer Porsche 930

Ik heb al gelezen dat jullie hier ook wel gek zijn op foto’s maar even geduld want die volgen nog,
      Moet eerst nog even ontdekken hoe het hier allemaal werkt.

Groeten elroy

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • Hey Elroy,

welkom hier. Jaja, je hebt goed indruk gemaakt afgelopen weekend met je rode monster, wat een beest die turbo !!

Greets,
        Rufie.

Van harte Welkom Elroy ,het was een aangename kennismaking .

Funny

Welkom Elroy, leuk je te leren kennen.
            Was top
            En ik was die indringer met die VW … 😈

Wees welgekomen in Belgenland beste nederlander 😛

XXX

Welkom Elroy, tot binnenkort op de RLC zeker… :relaxman:

PB

Musch, is dat 2de V waar we het onlangs nog over hadden? :mrgreen:

[quote=”e_930_t” post=102936]… en ik kom in vrede :mrgreen: [/quote]

Welkom Elroy, Sammy ken je al nu nog opletten voor de rest van de gevaarlijke inboorlingen :mrgreen:

Hoi Elroy,
                      We moeten dan toch een goede indruk nagelaten hebben 😛
                      Btw, I’m one of the two… :drink:

PB

Als muurbloempje? :mrgreen:

Welkom Elroy !!
                          Ik was ook mee op de roofparty 😉

PB

[quote=”cabrio wim” post=102944]je hebt hier zelfs Nederlandse moderators.

Hoezo geen democratie in België. :mrgreen:[/quote]

da’s gewoon omdat ze geen “Neen” dierven zeggen. :mrgreen: :happy: :drink:

Edit: Oeps haast vergeten e_930_t te verwelkomen. :drink:

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/welcome-board.gif[/IMG]

welkom op dit belgische forum 😆

Wim

[quote=”e_930_t” post=102936] ik woon in Nederland en ik kom in vrede :mrgreen: [/quote]

Welkom Elroy op het Belgische forum, en je hebt hier zelfs Nederlandse moderators.

Hoezo geen democratie in België. :mrgreen:

Hey Sammy,

We hebben inderdaad enorm gelachen, vond het super gezellig :drink:
                                  Ik had van de foto onder je naam al gezien wie je was, die zwarte pijl met dat mooie geluid :respekt:
                                  Groeten aan die kleine vrouw met dat zwarte haar. Haha :mrgreen:

Welkom op dit forum Elroy. We hebben elkaar dit weekend op de roofparty
                                    reeds ontmoet. Ik was Sammy met mijn vrouwtje Nancy (klein vrouwtje met zwart
                                    haar). We hebben veel gelachen hé, 😆 de trappen omhoog waar we die chapirinia’s
                                    gedronken hebben. We vonden je echt een toffe aangename jongen. :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.