Elzas

Home Forum Porsche Uitstappen Elzas

• Maker
    Discussie
  • Volgende weekend breng ik de groene 964 van Belgie naar Italia. Het oudere lekker ding krijgt hier haar keuring en als ze zich goed gedraagt wat kleine cosmetische correcties alvorens we ze dan later in de lente of de zomer terug naar vakantieland te brengen.

De vraag : wij zijn van plan om te overnachten in de buurt van Straatsburg. Kent er iemand daar een goed hotel? De 964 slaapt wel graag veilig en hare baas zit graag, zorgenloos aan een goei tafel en kan een comfortabel bed ook waarderen.

Prijs : kan me voor ene keer niet veel schelen, de Madame gaat ook mee en ze heeft me al gezegd dat we dan juist 24 jaar getrouwd zijn en dat ze nu daar eindelijk is voor terugverwacht :mrgreen:

Voor wat hoort wat, als jullie komen met het uitverkoren adres, krijgen jullie van mij een reisverslag, met foto’s van de hoogtepunten. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • blij dat jij ook content bent Sensa ! hopelijk heeft de tiramisu niet te zwaar op de maag gelegen 😉

Hey mannen, wij zijn ondertussen goed aangekomen. Het was geweldig!! Voor onze 25ste … gaan we hetzelfde doen denk ik, maar dan in een weekske en nog wat meer rondtoeren maar misschien wel wat later op het jaar want het weer zat niet mee.

We hebben vanalles wat gehad … ietsie pietsie zon, mist, veeeeeeeeel regen, smeltende sneew, echte sneeuw. Ik post nog wel iets meer want toch wel een paar mooi (verbindings)wegjes gevonden op weg naar het het Zuiden.

De 964 heeft zich +1000 km voorbeeldig gedragen, morgen gaat die binnen voor zijn onderhoud en wat oude krassen verwijderen en daarna technische keuring. En dan … in mei terug naar Belgie rijden :driver: :driver:

We hebben de kleinste hotelkamer genomen, de 964 heeft nog een achterbank he!

Sensa,dat ziet er dik in orde uit, maar dat schept wel verwachtingen op jullie 25e he! :music:
            Alvast een dikke proficiat, vooral voor je ega!!!
            Ik realiseer me net dat ik ook aan de 24 zit, weliswaar 18 + 6… :happydance:

XXX

Dik in orde die ‘grand suite’ :up:
              Geniet ervan 😀

LOL :happy: … ‘K zal er eens over nadenken, rollenbollen op de parking! Maar dan nadien toch nog maar gaan douchen en slapen op een dikke matras!

Boxsterwalter… Het ligt niet aan jouw hoor. Zet een 20er een nacht bij jouw TOTMBO en die komt er met wat kine niet vanaf!!

Enne dit is het nu geworden :
                http://www.aquaaurelia.de

Grote indoorparking en de brandweer is kilometers ver weg :happy:

Aan allen : bedankt voor de felicitaties :drink: :drink: :drink:

Hahaha, maaruh 24 jaar getrouwd, dan is het toch het mooiste om nog es samen een wild nachtje in de auto door te brengen … :mrgreen: :drink:

Je weet wel, zoals vroeger op de Parking van de Disco!! :happy:

[quote=”Boxsterwalter” post=232946]Geniet er met volle teugen van , 24 j getrouwd is niet niks , laat de matten maar eens goed in het rond vliegen voor die ene nacht :up:

Wij zijn 40 jaar getrouwd zijn over laatst ook op vakantie geweest en wilde de matten ook nog eens in het rond laten vliegen maar ben al 3 weken naar de kinesits aan het gaan den ouderdom zeker :happydance: :happydance:[/quote]
                    Haleluja Walter, dat is aardig motiverend hoor…. 😆 😆 :happydance: :happydance: :up: :up:

Geniet er met volle teugen van , 24 j getrouwd is niet niks , laat de matten maar eens goed in het rond vliegen voor die ene nacht :up:

Wij zijn 40 jaar getrouwd zijn over laatst ook op vakantie geweest en wilde de matten ook nog eens in het rond laten vliegen maar ben al 3 weken naar de kinesits aan het gaan den ouderdom zeker :happydance: :happydance:

[hide]Deepee … ik ga daar met mijn eigen vrouw naartoe he! Als het nu met eentje was die ik nog moest “binnendoen” tot daaraantoe

Dju, ik weet dat ik geschreven had dat het wat mocht kosten, maar die prijzen…. :bounce: natuurlijk een 3sterren Michelin heb ik nog nooit gedaan en ik kan wat geld uitgeven aan hotel/resto maar we komen waarschijnlijk pas tegen 7 – 8 uur ‘s avonds aan, eten en ‘s morgens rijden we verder …

Nu had ik net zelf nog iets anders gevonden, prettige kamers, veilige indoor parking … maar restaurant (slechts 1sterreke …) is volledig bezet. Maar ik wil het wel met jullie delen :

http://www.ritter-durbach.de/ kijk maar eens naar de website, ziet er goed uit en de eigenaars zijn auto en Porsche-zot. Zo zot dat ze zelfs een Spyder verhuren!!!!!!!!!!!!!!

[/hide]

dan verdient de tegenpartij een medaille voor 24 jr moed en zelfopoffering :engeltje:

on topic:
                          net voor Straatsburg in de Franse Moselle: Holel K **** in Baerenthal
                          en in het stadscentrum Straatsburg: Hotel Les Haras ****

hoogtepunten? gaan die spuitgasten van de brandweer dan ook mee :mrgreen: :up:
                            anyway dikke proficiat me de huwelijksverjaardag :respekt:

XXX

Proficiat met de nakende 24ste huwelijksverjaardag :up:

In de Vogezen, beetje in de buurt dus…
                                Super hotel, afgesloten garages, en een paar COLS en mooie wegen… :driver: aanbevolen

De auto’s staan op een parking in open lucht van het hotel zelf, maar wel afgescheiden van de straat.
                                  Mss eens informeren of ze ook nog een garagebox of dergelijke verhuren?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.