Emoticons

Home Forum Porscheforum mededelingen Emoticons

• Maker
    Discussie

• Wim

Heb er ook al op gereageerd naar David toe, grote en niet forum relaterende eruit.
      Die horen op een petjes forum thuis. 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • Hij zal *zo* plat zijn dat hij niet eens meer door je garagedeur kan :wtf: :mrgreen:

Wim

[quote=”Mushroom” post=86159]Die tweede ben ik op de Brusselse ring :mrgreen: :first:[/quote]

Zal dan de afloop posten van de ring. 😉

Wim
            Anoniem

Wim ik bedoelde de eerste ,vind ik super leuk .

Mushroom de Brusselse ring is overwegend rechtdoor ,jij waant je eerder op circuit . :driver: :driver: :driver: :driver: :driver: :driver:

Deze dan maar ..

… Mushroom op de ring van Brussel willen we toch niet meemaken 😈

.. die emoticon is MI ook boven de maat ..

zet ze er even bij mannekes want ik verlies veel tijd (die ik in deze periode niet heb) met het zoeken ernaar en ze te plaatsen om ze dan vervolgens weer te moeten verwijderen als ze jullie niet aan staan, dus als ze hier geplaatst worden en goedgekeurd worden door de meerderheid zal ik ze er wel bij plaatsen.

Die tweede ben ik op de Brusselse ring :mrgreen: :first:

De eerste .. want de tweede kan (b)lijkbaar niet rijden :mrgreen:

Wim

Je bedoeld deze.

Anoniem

Ooit eens gezien een smiley die een mannetje uitbeelde die aan het rijdn was en schakelde van versnelling :lekker: .

Idd , duim op of duim naar beneden zijn toch wel veel gebruikte emoticons

zou eentje met “de duim omhoog” ook wel leuk vinden.

Anoniem

Op BMWE90 forun.nl zijn ook enkele leuke te vinden 😀
                                Ik weet niet of je die kan kopiëren.

Wat ook altijd een leuke is is een smiley die van ja knikt. ( :Y ). En 1 die van neen schud ( :N ).

Ik zoek ze later wel op, gebruik die heel veel op motor-forum. Zijn echt wel leuk :happy:

Wim

Deze is ook wel lekker groovy/relaxed.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.