Emoticons

• Maker
    Discussie

• Wim

Heb er ook al op gereageerd naar David toe, grote en niet forum relaterende eruit.
      Die horen op een petjes forum thuis. 💡

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • Kan mij niet van de indruk ontdoen dat deze :wtf: een groot succes is 😉
        Thx David! :applaus:

:bunny:
          :shit:
          :rasta:
          :hot:
          :stoned:
          :lol2:
          :kwijl:
          :lol3:
          :saycheese:
          :thumbup:

Zou ik er allemaal uitwippen: bestaan reeds in andere vorm, te hoog petjes gehalte, niet passend bij een Porscheforum.

Nog eentje met een vitessen-schakelend ventje zou cool zijn, en ook deze komt dikwijls van pas:

En bedankt voor de puke 😉
          Alhoewel die ook in een uitvoering bestaat die beter aansluit bij de rest.

Nog een paar die best meevallen + aansluiten bij de rest + redelijk bruikbaar zijn in conversaties:

amai zeg jullie vinden ze sneller dan ik er upload 😉 die :drink: was een test of ik dat type van animated emoticons kon gebruiken, wat dus niet het geval was ik heb er nu een andere in de plaats gezet.

Mushroom, jij vroeg dus :puke:

Een “puke” emoticon mis ik soms 😳 :mrgreen:
              En een “lekker knallen met dat hok” emoticon ook.

Die drink emoticon komt niet tot zijn recht (ie je ziet er niks van ;)) en zou ik er ook uitwippen. :drink: < deze dus

is bij deze gebeurd, en met deze vraag ik dan ook meteen welke extra emoticons jullie dan wel graag zien op het forum want eerst werd er gevraagd om er veel meer te voorzien, stuur ze maar door naar info@porscheforum.be en ik zal ze er wel bij zetten 😉

helemaal mee eens ❗

+1 op de vorige 2 posts… :engeltje:

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.