En dat voor een Toyota…

Home Forum Zeverhoekje En dat voor een Toyota…

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • [quote=”Porsche911lover” post=112021]Voor den James geen Jappe…zijn zeker geen slechte auto’s verre van maar ik ben r vlug op uitgekeke. Ontbreekt aan “ziel”. Weinig volk draait zich om, om naar een celica te kijken in t straatbeeld,…is zeker ni het geval als één of andere 911 voorbijsnort, hoe oud hij ook moge zijn.[/quote]

Als je wil dat ze naar u kijken, ook de vrouwen koop u dan een cabrio eenders welk merk hoe oud hij ook is ze kijken…

Voor den James geen Jappe…zijn zeker geen slechte auto’s verre van maar ik ben r vlug op uitgekeke. Ontbreekt aan “ziel”. Weinig volk draait zich om, om naar een celica te kijken in t straatbeeld,…is zeker ni het geval als één of andere 911 voorbijsnort, hoe oud hij ook moge zijn.

Bwaah, vele oudere karretjes kunnen probleemloos de vergelijking doorstaan.
          Neem nu pakweg onze 944 S. Scoort zelfs op sommige punten beter en is meer dan 25 jaar jong.
          Het is dan ook een dame van stand en geen sucking whore. Ze wordt ook als dusdanig gekoesterd.
          Porsche is veelal zijn tijd vooruit.

😉 😈 😉

[quote=”cabrio wim” post=112001][quote=”911-lover” post=111976]Dat is geen Toyota , maar een Subaru met Toyota-emblemen :twisted:[/quote]

Waarom verpest je het nu Koen. 😆

Ik wist het ook, want is samen ontwikkeld met Subaru, stond in alle auto tijdschriften.
            Maar als jullie die snel en mooi vinden, dan ga ik toch voor deze. 😈

Zoek maar eens achter de specs van deze auto. :happy:

En dan is toyota, werkelijk een toy auto. ;)[/quote]

+1 :happy: :happy: :happy:

Bizar filmke, beetje erover 🙂

Wim

[quote=”911-lover” post=111976]Dat is geen Toyota , maar een Subaru met Toyota-emblemen :twisted:[/quote]

Waarom verpest je het nu Koen. 😆

Ik wist het ook, want is samen ontwikkeld met Subaru, stond in alle auto tijdschriften.
                Maar als jullie die snel en mooi vinden, dan ga ik toch voor deze. 😈

Zoek maar eens achter de specs van deze auto. :happy:

En dan is toyota, werkelijk een toy auto. 😉

Is wel een geniaal concept eigenlijk, een funbak met uitstraling, RWD drive, en betaalbaar (zowel qua aankoop als taksen)! Moest het geen crisis zijn dat ding verkocht gelijk de hot dogs in de ikea denk ik !

Moest mijn baas mij morgen voor 4 jaar in een Toyota willen duwen, reageer ik ook zo denk ik 😀

Mush ,blijkbaar ben ik op Safari ,want de Ipad zegt dat Safari dit bestand niet kan downloaden 😥 😳 😥

Dat is geen Toyota , maar een Subaru met Toyota-emblemen 😈

Motor: 1998 cc, 4cilinders – boxermotor
                          Vermogen: 200 pk
                          Koppel: 205 Nm
                          Overbrenging: Manueel, 6versnellingen
                          Topsnelheid: 226 km/u
                          Acceleratie: In 7,6 s van 0 tot 100 km/u
                          Verbruik: 7,8 l/100 km
                          CO*-uitstoot: 181 g/km
                          Prijs: 31.690 euro

schitterend :mrgreen:

Er staat zo’n zwart geval in mijn straat.
                              Heb mij al afgevraagd wat de spec’s van die kar eigenlijk wel zijn.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.