En de zoektocht naar een gesloten trailer

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht En de zoektocht naar een gesloten trailer

• Maker
    Discussie
  • Beste,

Ik ben namelijk op zoek naar een gesloten autotrailer.

Heeft er iemand van jullie ervaring met gesloten trailers?
    Of weet je er te koop staan?

Laat maar weten

Thx voor de reacties

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • De trailer is nog gekeurd en is in topstaat.
      Zal dit weekend ewa foto’s posten.
      Merk Tack en nog de kloeke versie van tijdje geleden met de volledige oprijplaat gesloten.

Niet voor mezelf, enkele maanden terug net een Brenderup gekocht er zeer tevreden over trouwens, wat meer info, gekeurd, papieren, foto’s, vraagprijs,…
        Weet misschien wel iemand.

Deze trailer komt nu te koop.
          Interesse stuur een PB.
          Tack mtm 2700kg kantelbaar met winch

Attachments:
          • 031_2013-10-24.jpg

Daar heb je zeker gelijk in…
            Dacht ik ook al…
            Zou anders wel cool geweest zijn.

Wim

[quote=”porsche 1988″ post=146714]
              Enige twijfel is zou ik op de zijkanten en achterkant er een print laten op kleven van een *Porsche
              Denk beter niet teveel laten opvallen wat er allemaal in zou kunnen zitten.[/quote]

Je moet de dief niet de gelegenheid of indruk geven, maar dat is mijn opinie.

:applaus: :applaus: :applaus:

Zal een kerstcadeau worden denk ik, mag hem 20 december gaan ophalen
                  Heb nog vlug ewa kleine opties bijbesteld kon het niet laten…
                  De rest zal ik er zelf wel bijzetten (Ledverlichting binnenin, enz…)

Feeling happy 😀

Enige twijfel is zou ik op de zijkanten en achterkant er een print laten opkleven van een *porsche
                  Denk beter niet teveel laten opvallen wat er allemaal in zou kunnen zitten.

Dat schijnt inderdaad DE autotransporter te zijn. Degenen die hem hebben zijn er allemaal zeer content mee.

😯 top!

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop, de MAX onder de trailers. :up:
                        We hebben nog bij de stand van hun gestaan in Goodwood, want dit is ooit ook nog een droom van ons.

De zoektocht is afgesloten en het aftellen naar de levering kan beginnen… 😀 😀
                          Ik heb me daarnet een Brian James Trailer Race Transporter 4 besteld met de volgende binnenmaten 5.5m op 2.12m.

😀 😀 😀

Attachments:
                          • race-transporter-4.jpg

neem eens contact op met Johan Dekens :up:

Maat van mij heeft een Brian James trailer, is daar zeer content van :up: :up: :up:

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.