En het melken gaat verder …

Home Forum Zeverhoekje En het melken gaat verder …

• Maker
    Discussie

• porsche
    Deelnemer

Vandaag in de krant, Porsche heeft samen met 54.000 fans op Facebook een nieuw ontwerp gemaakt voor een model van de Duitse fabrikant. Porsche wil met de bolide vieren dat het op Facebook 5 miljoen volgers heeft.

Het nieuwe model luistert naar de naam Porsche 911 Carrera 4S en wordt metalic blauw met zwarte accenten. De wagen heeft 20 inch witte wielen, binnenin is blauwe sfeerverlichting aangebracht.
      Voorstelling in Frankfurt dit jaar.

Nog maar juist dit gelezen zie deze forum post

:think: Ja, wat moet men daar weer van denken.

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
      • Hartelijke gelukwensen met jouw buiten reeks model, Webmeester Bart. :respect2: (Klein beetje pesten maar.:respekt: ) Trek het je niet aan. :music:

Nu pas zie ik, dat je een jubi50 gekocht hebt, veel plezier ermee. De toekomst zal uitwijzen of het een belegging is. (Ik kan je zo een reutemeteut aandelen opsommen, die het niet waren en m.i. ook nooit zullen zijn.) Je hebt iig de juiste kleur gekozen, naar mijn bescheiden mening. (Die sombere kleuren blijven geen mode. :mrgreen: Soorrei “Funny” Bart, ook niet kwaad bedoeld en ook proficiat.)

Gaan ze die uitbrengen?
          Ik dacht dat die gewoon geconfigureerd was door de FB gebruikers, dat ze d’r eentje gemaakt hebben zoals geconfigureerd, and that’s it…

Waarom die heksenjacht op de speciale modellen eigenlijk? 😕
          Porsche verplicht toch niemand er eentje te kopen?

2 reacties aan het bekijken - 16 tot 17 (van in totaal 17)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.